Steps in English 2
Rozkład materiału
TEMAT LEKCJI
MATERIAŁY DYDAKTYCZNE
TEMATYKA
SŁOWNICTWO
GRAMATYKA
FUNKCJE JĘZYKOWE
UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE ZGODNE Z NOWĄ PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ
WELCOME
LEKCJA 1
Agata and friends – historyjka, rozumienie ze słuchu.
Praca na lekcji
SB: ss. 4-5
WB: s. 3
TB: ss. 13-15, 19
NPP: Człowiek
Życie rodzinne i towarzyskie
Czasownik to be
Witanie się
Przedstawianie się z imienia
Opisywanie ludzi
Słuchanie: rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych
Mówienie: opisywanie ludzi
Reagowanie ustne: przedstawianie siebie i członków swojej rodziny, proszenie o informacje
Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem
Praca domowa
Dodatkowo
iTools
Wordlist: s. 15
WB Grammar Summary: s. 91
LEKCJA 2
Nazwy części domu, określanie położenia– przypomnienie wiadomości.
SB: ss. 6-7
WB: ss. 4-5
TB: ss. 16-17
NPP: Dom
Człowiek
Wyrażenie There is/There are
Przyimki miejsca
Czasownik have got
Czasownik modalny can
Opisywanie pomieszczeń w domu
Pytanie o położenie różnych przedmiotów
Określanie miejsca
Pytanie o cenę i podawanie ceny przedmiotów
Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych
Reagowanie ustne: proszenie o informacje
Pisanie: opisywanie miejsc i przedmiotów
Reagowanie pisemne: udzielanie podstawowych informacji na swój temat
Przetwarzanie tekstu: zapisywanie informacji uzyskanych z tekstu słuchanego
WB Grammar Summary: s. 92
WB: s. 4-5
LEKCJA 3
I’ve got a cat – mówienie o posiadaniu, opisywanie zwierząt i ich umiejętności.
SB: s. 8
WB: ss. 6-7
TB: ss. 18-19
NPP: Świat przyrody
Pytanie o posiadanie przedmiotów
Określanie stanu posiadania
Opisywanie wyglądu zwierząt
Reagowanie ustne: proszenie o informacje, mówienie o tym, co posiada i co potrafi robić
Pisanie: opisywanie zwierząt
LEKCJA 4
Powtórzenie materiału przed sprawdzianem.
LEKCJA 5
Sprawdzian obejmujący materiał z rozdziału wstępnego.
UNIT 1
LEKCJA 6
He’s got black shoes – wprowadzenie słownictwa związane go z ubiorem.
SB: s. 9
WB: s. 8
TB: ss. 20-21, 33
Opisywanie ubioru
Pisanie: opisywanie ludzi
LEKCJA 7
A car boot sale – i zwrotów dnia codziennego
SB: ss. 10-11
WB: s. 9
TB: ss. 22-23, 33
Zakupy i usługi
Kupowanie i sprzedawanie ubrań
Czytanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych
WB: ss. 8-9
Wordlist: ss. 115-116
LEKCJA 8
Czas present simple - twierdzenia.
SB: s. 12
WB: s. 10
TB: ss. 24, 33
Czas present simple: twierdzenia
Przysłówki częstotliwości
Określanie częstotliwości wykonywania różnych czynności
Rozmawianie na temat wyboru artykułu w sklepie
Reagowanie ustne: proszenie o informacje, podawanie swoich upodobań
Pisanie:...
MaxQuadro5