steps_2_rozkład materiału.doc

(579 KB) Pobierz

Steps in English 2

Rozkład materiału

OUP_logo

 

 

TEMAT LEKCJI

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

TEMATYKA

SŁOWNICTWO

GRAMATYKA

FUNKCJE JĘZYKOWE

UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWE
ZGODNE Z NOWĄ PODSTAWĄ PROGRAMOWĄ

 

WELCOME

LEKCJA 1

Agata and friends – historyjka, rozumienie ze słuchu.

Praca na lekcji

SB: ss. 4-5

WB: s. 3

TB: ss. 13-15, 19

NPP: Człowiek

Życie rodzinne i towarzyskie

Czasownik to be

Witanie się

Przedstawianie się z imienia

Opisywanie ludzi

Słuchanie: rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Mówienie: opisywanie ludzi

Reagowanie ustne: przedstawianie siebie i członków swojej rodziny, proszenie o informacje

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Praca domowa

WB: s. 3

Dodatkowo

iTools

Wordlist: s. 15

WB Grammar Summary: s. 91

LEKCJA 2

Nazwy części domu, określanie położenia– przypomnienie wiadomości.

Praca na lekcji

SB: ss. 6-7

WB: ss. 4-5

TB: ss. 16-17

 

NPP: Dom

Człowiek

Życie rodzinne i towarzyskie

Czasownik to be

Wyrażenie There is/There are

Przyimki miejsca

Czasownik have got

Czasownik modalny can

 

Opisywanie pomieszczeń w domu

Pytanie o położenie różnych przedmiotów

Określanie miejsca

Pytanie o cenę i podawanie ceny przedmiotów

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Reagowanie ustne: proszenie o informacje

Pisanie: opisywanie miejsc i przedmiotów

Reagowanie pisemne: udzielanie podstawowych informacji na swój temat

Przetwarzanie tekstu: zapisywanie informacji uzyskanych z tekstu słuchanego

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Dodatkowo

iTools

Wordlist: s. 15

WB Grammar Summary: s. 92

Praca domowa

WB: s. 4-5

LEKCJA 3

I’ve got a cat – mówienie o posiadaniu, opisywanie zwierząt i ich umiejętności.

Praca na lekcji

SB: s. 8

WB: ss. 6-7

TB: ss. 18-19

 

NPP: Świat przyrody

Czasownik have got

Czasownik modalny can

Pytanie o posiadanie przedmiotów

Określanie stanu posiadania

Opisywanie wyglądu zwierząt

 

Reagowanie ustne: proszenie o informacje, mówienie o tym, co posiada i co potrafi robić

Pisanie: opisywanie zwierząt

Reagowanie pisemne: udzielanie podstawowych informacji na swój temat

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

LEKCJA 4

Powtórzenie materiału przed sprawdzianem.

LEKCJA 5

Sprawdzian obejmujący materiał z rozdziału wstępnego.

 

UNIT 1

LEKCJA 6

He’s got black shoes – wprowadzenie słownictwa związane go z ubiorem.

Praca na lekcji

SB: s. 9

WB: s. 8

TB: ss. 20-21, 33

 

NPP: Człowiek

 

Czasownik have got

Opisywanie ubioru

Słuchanie: rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Mówienie: opisywanie ludzi

Pisanie: opisywanie ludzi

Przetwarzanie tekstu: zapisywanie informacji uzyskanych z tekstu słuchanego

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

LEKCJA 7

A car boot sale i zwrotów dnia codziennego

Praca na lekcji

SB: ss. 10-11

WB: s. 9

TB: ss. 22-23, 33

 

NPP: Człowiek

Zakupy i usługi

Czasownik have got

Czasownik modalny can

Kupowanie i sprzedawanie ubrań

Czytanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Słuchanie: rozumienie znaczenia zwrotów dnia codziennego, wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Inne: współdziałanie w grupie, stosowanie strategii komunikacyjnych, posiadanie świadomości językowej, wykorzystywanie technik samodzielnej pracy nad językiem

Praca domowa

WB: ss. 8-9

Dodatkowo

iTools

Wordlist: ss. 115-116

LEKCJA 8

Czas present simple - twierdzenia.

Praca na lekcji

SB: s. 12

WB: s. 10

TB: ss. 24, 33

NPP: Człowiek

Życie rodzinne i towarzyskie

Czas present simple: twierdzenia

Przysłówki częstotliwości

Określanie częstotliwości wykonywania różnych czynności

Rozmawianie na temat wyboru artykułu w sklepie

Słuchanie: wyszukiwanie prostych informacji szczegółowych

Reagowanie ustne: proszenie o informacje, podawanie swoich upodobań

Pisanie:...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin