02 1,6 1AV oznakowanie silnika AEE.pdf

(2229 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
OCTAVIA
NR  2 / 1
WYDANIE 06.10
NR  2 / 1
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
WYDANIE 06.10
1,6 l – 1AV/55 kW, oznaczenie literowe silnika AEE
od Sierpień 1996
Zakres informacji
Rozkłady gniazd przekaźników i bezpieczników
ª
Złącza wielostykowe
ª
Punkty masy
ª
zobacz lokalizacje elementów
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000002.htm
Strona 1 z 7
860239836.036.png
OCTAVIA
NR  2 / 2
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Rozrusznik, alternator, wentylator płynu chłodzącego, skrzynka
bezpieczników na akumulatorze
A - Akumulator
B - Rozrusznik
C - Alternator
C1 - Regulator napięcia
D - Wyłącznik zapłonu
F18 - Termowyłącznik wentylatora płynu chłodzącego
K2 - Lampka kontrolna alternatora
S132 - Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na akumulatorze
S138 - Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na akumulatorze
S164 - Bezpiecznik w skrzynce bezpieczników na akumulatorze
T1a - Złącze, 1-stykowe, w rozruszniku
T2f - Złącze, 2-stykowe, w alternatorze
T2g - Złącze, 2-stykowe, w uchwycie na rozruszniku
T3f - Złącze, 3-stykowe, w skrzynce bezpieczników na
akumulatorze
T3g - Złącze, 3-stykowe, w termowyłączniku wentylatora płynu
chłodzącego
T3h - Złącze, 3-stykowe, z lewej strony w uchwycie na chłodnicy
T6a - Złącze, 6-stykowe, w kanale spływu wody (czerwone)
T10a - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (białe)
V7
- Wentylator płynu chłodzącego
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or
- Punkt masy, z lewej strony pod akumulatorem
12
- Złącze dodatnie (30), w skrzynce bezpieczników na
akumulatorze
P1
*
- Występuje wyłącznie w samochodach wyposażonych w
ręczną skrzynię biegów
- Termowyłącznik i wentylator płynu chłodzącego w zależności
od wyposażenia dodatkowego (nie dotyczy samochodów
wyposażonych w klimatyzację)
= oranż
rs
= różowe
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000002.htm
Strona 2 z 7
860239836.037.png 860239836.038.png 860239836.039.png 860239836.001.png 860239836.002.png 860239836.003.png 860239836.004.png 860239836.005.png 860239836.006.png 860239836.007.png
OCTAVIA
NR  2 / 3
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Sterownik do 1AV, sonda lambda, czujnik temperatury
zasysanego powietrza i ciśnienia kolektora dolotowego, czujnik
spalania stukowego
G39 - Sonda lambda
G42 - Czujnik temperatury zasysanego powietrza
G61 - Czujnik spalania stukowego
G71 - Czujnik ciśnienia kolektora dolotowego
J293 - Sterownik wentylatora płynu chłodzącego
J382 - Sterownik układu 1AV
T2z - Złącze, 2-stykowe, w czujniku spalania stukowego
T4b - Złącze, 4-stykowe, w okolicy sondy lambda
T4h - Złącze, 4-stykowe, w czujniku temperatury zasysanego
powietrza i ciśnienia kolektora
T6a - Złącze, 6-stykowe, w kanale spływu wody (czerwone)
T10a - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (białe)
T10g - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (brązowe)
T10m - Złącze, 10-stykowe, w sterowniku wentylatora płynu
chłodzącego
T28a - Złącze, 28-stykowe, w sterowniku 1AV
T52a - Złącze, 52-stykowe, w sterowniku 1AV
Z19 - Ogrzewanie sondy lambda
- Punkt masy, w kanale spływu wody
10
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or
- Złącze masy, w wiązce przewodów komory silnika
85
- Złącze (5V) w wiązce przewodów okablowania silnika
D141
- Złącze, w wiązce przewodów okablowania silnika
D142
= oranż
*
- Występuje wyłącznie w samochodach wyposażonych w
klimatyzację
rs
= różowe
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000002.htm
Strona 3 z 7
860239836.008.png 860239836.009.png 860239836.010.png 860239836.011.png 860239836.012.png 860239836.013.png 860239836.014.png 860239836.015.png 860239836.016.png
OCTAVIA
NR  2 / 4
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Sterownik 1AV, wtryskiwacze, zespół sterujący przepustnicy
F60 - Styk biegu jałowego
G69 - Potencjometr przepustnicy
G88 - Nastawnik przepustnicy - potencjometr
J338 - Zespół sterujący przepustnicy
J382 - Sterownik układu 1AV
K - Zestaw wskaźników
N30 - Wtryskiwacz 1 cylindra
N31 - Wtryskiwacz 2 cylindra
N32 - Wtryskiwacz 3 cylindra
N33 - Wtryskiwacz 4 cylindra
N80 - Zawór elektromagnetyczny zasobnika z węglem aktywnym
T2a - Złącze, 2-stykowe, we wtryskiwaczu 1 cylindra
T2b - Złącze, 2-stykowe, we wtryskiwaczu 2 cylindra
T2c - Złącze, 2-stykowe, we wtryskiwaczu 3 cylindra
T2d - Złącze, 2-stykowe, we wtryskiwaczu 4 cylindra
T2o - Złącze, 2-stykowe, w zaworze elektromagnetycznym
zasobnika z węglem aktywnym
T8e - Złącze, 8-stykowe, w zespole sterującym przepustnicy
T10a - Złącze, 10-stykowe, w kanale spływu wody (białe)
T10f - Złącze, 10-stykowe, w kanale przewodów z lewej strony
(czarne)
T28a - Złącze, 28-stykowe, w sterowniku 1AV
T32b - Złącze, 32-stykowe, w zestawie wskaźników (zielone)
T52a - Złącze, 52-stykowe, w sterowniku 1AV
V60 - Nastawnik przepustnicy
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or = oranż
rs = różowe
- Złącze (wtryskiwacze), w wiązce przewodów okablowania
silnika
D140
- Złącze (5V) w wiązce przewodów okablowania silnika
D141
- Złącze, w wiązce przewodów okablowania silnika
D142
- Tylko w samochodach wyposażonych w komputer pokładowy
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000002.htm
Strona 4 z 7
860239836.017.png 860239836.018.png 860239836.019.png 860239836.020.png 860239836.021.png 860239836.022.png 860239836.023.png 860239836.024.png 860239836.025.png 860239836.026.png
OCTAVIA
NR  2 / 5
SCHEMAT ELEKTRYCZNY
Sterownik do układu 1AV, czujnik Halla, układ zapłonowy, czujnik
prędkościomierza
G22 - Czujnik prędkościomierza
G40 - Czujnik Halla
J382 - Sterownik układu 1AV
N152 - Cewka zapłonowa
N157 - Stopień końcowy cewki zapłonowej
O - Rozdzielacz zapłonu
P - Nasadki świec zapłonowych
Q - Świece zapłonowe
T3i - Złącze, 3-stykowe, w czujniku Halla
T3j - Złącze, 3-stykowe, w czujniku prędkościomierza
T3k - Złącze, 3-stykowe, w stopniu końcowym cewki zapłonowej
T10f - Złącze, 10-stykowe, w kanale przewodów z lewej strony
(czarne)
T28a - Złącze, 28-stykowe, w sterowniku 1AV
T52a - Złącze, 52-stykowe, w sterowniku 1AV
- Przewód masy, cewka zapłonowa – silnik
8
- Złącze masy, w wiązce przewodów komory silnika
85
- Złącze masy, w wiązce przewodów za tablicą rozdzielczą
110
ws = biały
sw = czarny
ro = czerwony
br = brązowy
gn = zielony
bl = niebieski
gr = szary
li = liliowy
ge = żółty
or = oranż
rs = różowe
- Złącze masy, w wiązce przewodów okablowania silnika
250
- Złącze dodatnie (15), w wiązce przewodów za tablicą
rozdzielczą
A2
- Złącze dodatnie (15), w wiązce przewodów komory silnika
D101
- Złącze, w wiązce przewodów okablowania silnika
D142
*
- Samochody z radioodtwarzaczem
file:///D:/ElsaWin/docs/slp/C/pl-PL/S00512000002.htm
Strona 5 z 7
860239836.027.png 860239836.028.png 860239836.029.png 860239836.030.png 860239836.031.png 860239836.032.png 860239836.033.png 860239836.034.png 860239836.035.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin