Znane bledy.txt

(1 KB) Pobierz
1.

Przy aktualizacji z wersji starszej niz 1.x.17 31.01.2005 do wersji nowszej od tej daty ponowna aktualizacja bedzie nie
możliwa.

Aby w takiej sytuacji zaktualizować sterownik należy zastosowac procedure awaryjnej aktualizacji sterownika:

  - Wylaczyc program do obslugi pod windowsem
  - Wyłšczyć stacyjkę żeby nie było napięcia po kluczyku
  - Wyjšć bezpiecznik od sterownika ( ten przy akumulatorzee !! ) i po 2
    sekundach włożyć
  - Zielona  Dioda na centralce powinna się palić
  - Nacisnac Przycisk na centralce
  - Zielona dioda na centralce powinna zgasnac
  - Odłšczyć Interfejs RS-232 od laptopa
  - Uruchomic program do obslugi windowsem
  - Poczekac az program wyswietli komunikat brak sterownika gazu
  - Nacisnac OK
  - Podłšczyć Interfejs RS-232 do komputera
  - Wejsc w aktualizacje sterownika
  - Zaladowac plik z aktualizacja
  - Nacinać przycisk Aktualizuj
  - Po zauktualizowaniu sterownik powinien sie polaczyc po paru sekundach
  - Wgrac ustawienia sterownika

2.

W wersjach 1.x.17,1.x.18 z data kompilacji starszš niż 21.04.2005 występuje problem przy zmianie paliwa przy wyłšczonej funkcji przełšczanie sekwencyjne

3. W starszych wersjach oprogramowania ponizej 1.x.21 mógł być problem przy awaryjnym    uruchamianiu    samochodu na gazie. Sterownik rozlaczal poszczegolne cylindry z ustawionym czasem    przełšczenia      kolejnego cylindra. Od wersji 1.x.21 w trybie awaryjnym sterownik po wykryciu obrotów załšcza      wszystkie cylindry na gaz.

4. W wersjach 1.x.21 po skalibrowaniu sterownika może on działać nie poprawnie. W celu wyeliminowania    błedu trzeba 2 krotie kalibrować samochód na wolnych obrotach.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin