1. Przy aktualizacji z wersji starszej niz 1.x.17 31.01.2005 do wersji nowszej od tej daty ponowna aktualizacja bedzie nie możliwa. Aby w takiej sytuacji zaktualizować sterownik należy zastosowac procedure awaryjnej aktualizacji sterownika: - Wylaczyc program do obslugi pod windowsem - Wyłšczyć stacyjkę żeby nie było napięcia po kluczyku - Wyjšć bezpiecznik od sterownika ( ten przy akumulatorzee !! ) i po 2 sekundach włożyć - Zielona Dioda na centralce powinna się palić - Nacisnac Przycisk na centralce - Zielona dioda na centralce powinna zgasnac - Odłšczyć Interfejs RS-232 od laptopa - Uruchomic program do obslugi windowsem - Poczekac az program wyswietli komunikat brak sterownika gazu - Nacisnac OK - Podłšczyć Interfejs RS-232 do komputera - Wejsc w aktualizacje sterownika - Zaladowac plik z aktualizacja - Nacinać przycisk Aktualizuj - Po zauktualizowaniu sterownik powinien sie polaczyc po paru sekundach - Wgrac ustawienia sterownika 2. W wersjach 1.x.17,1.x.18 z data kompilacji starszš niż 21.04.2005 występuje problem przy zmianie paliwa przy wyłšczonej funkcji przełšczanie sekwencyjne 3. W starszych wersjach oprogramowania ponizej 1.x.21 mógł być problem przy awaryjnym uruchamianiu samochodu na gazie. Sterownik rozlaczal poszczegolne cylindry z ustawionym czasem przełšczenia kolejnego cylindra. Od wersji 1.x.21 w trybie awaryjnym sterownik po wykryciu obrotów załšcza wszystkie cylindry na gaz. 4. W wersjach 1.x.21 po skalibrowaniu sterownika może on działać nie poprawnie. W celu wyeliminowania błedu trzeba 2 krotie kalibrować samochód na wolnych obrotach.
ElectroTiel