Cezar IV - Patch 1.2 PL (Info).txt

(3 KB) Pobierz
ZMIANY W WERSJI 1.2

Edytor: poprawka - program ładował błędne tekstury przy tworzeniu nowego scenariusza, jeżeli uprzednio wczytano istniejšcy;
Edytor: poprawka - wprowadzanie zmian na Mapie Cesarstwa powodowało awarię;
Edytor: poprawka - wczytanie scenariusza z poziomu menu głównego powodowało załadowanie innych tekstur niż w przypadku wczytania scenariusza z programu edytora;
Edytor: zmiana wysokoci oszczędnoci graczy z poziomu edytora;
Edytor: poprawka - ponowne załadowanie tekstur w edytorze powodowało zmianę koloru tekstur;
Edytor: aktualizacja minimapy po załadowaniu nowych tekstur;
Edytor: poprawka - niektóre style dróg miały nieprawidłowe nazwy;
Edytor: usunięto zbędny element "AAA - rolinnoć testowa" z listy jednostek;
Edytor: poprawka - suwak wysokoci powodował spowolnienie działania i awarię programu;
Usprawnienie interfejsu użytkownika: przyspieszono obsługę okienka edycji na wolniejszych komputerach;
Usprawnienie interfejsu użytkownika: zmniejszono opónienie dla wprowadzania tekstu z klawiatury;
Usprawnienie interfejsu użytkownika: zmniejszono opónienia w reakcji interfejsu na działania gracza poprzez zastšpienie potrójnego buforowania podwójnym;
Interfejs użytkownika: ulepszono metodę rysowania promenad, aby uprocić ich budowanie;
Znajdywanie cieżek przez kohorty: poprawka - kohorta nie wracała do fortu, jeżeli otrzymała rozkaz powrotu w chwili, gdy choršży jeszcze nie opucił fortu;
Znajdywanie cieżek przez kohorty: poprawka - cel ruchu kohorty w formacji nie był osišgany, jeżeli choršży nieoczekiwanie znalazł się blisko miejsca docelowego bez ustalonego celu;
C4 Online: poprawka - usunięto nakładajšcy się tekst na ekranie zwycięstwa po zakończeniu gry w trybie Imperium;
C4 Online: zapisane stany gry z poprzedniego sezonu nie mogš już być wykorzystywane w nowym sezonie;
C4 Online: ulepszono hasła, aby utrudnić ich złamanie za pomocš metod słownikowych;
C4 Online: wyłšczono obsługę przełšczania do systemu Windows za pomocš kombinacji Alt+Tab;
Poprawka - efekt Merkurego zwiększał koszt otwarcia nowego szlaku handlowego zamiast go zmniejszać;
Poprawka - na niektórych komputerach otwieranie nowych szlaków handlowych powodowało awarię;
Poprawka - wykrywanie pamięci w systemie Windows 2000;
Poprawka - proba Rzymu o przysłanie ceramiki w scenariuszu Lugdunum wymagała wysłania naczyń szklanych;
Poprawka - usuwanie niektórych fortów, kohorty z których walczyły poza granicami prowincji, powodowało awarię;
Poprawka - gra przestawała reagować przy włšczonych efektach pogodowych po wybraniu placówki lub przystani handlowej (dotyczy kart z rodziny ATI x600);
Poprawka - cieniowanie map pomocniczych nie było nakładane ponownie po zmianie modelu (efekt mógł być mylšcy, jeżeli budynki się rozwijały przy włšczonej mapie pomocniczej);
Poprawka: usunięto nieprawidłowe ustawienia antyaliasingu;
Poprawka: usunięto szereg problemów z bezpieczeństwem połšczeń sieciowych;
Poprawka: ikony znajdujšce się blisko krawędzi minimapy nie były wywietlane;
Dodano nowe ustawienie w pliku INI powodujšce zamykanie przycisków budowy po wyborze budynku: otwórz plik caesariv.ini za pomocš edytora tekstu - aby włšczyć tę funkcję, zmień w pliku linię "CloseBuildMenus 0" na "CloseBuildMenus 1";
Dodano ustawienie w pliku INI powodujšce wyłšczenie efektów pogodowych: otwórz plik caesariv.ini za pomocš edytora tekstu - aby włšczyć tę funkcję, zmień w pliku linię "Weather 1" na "Weather 0" (jeżeli w pliku INI nie ma ustawienia "Weather", dopisz je po dokonaniu aktualizacji gry). 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin