mapowanie-celow.pdf

(738 KB) Pobierz
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Mapowanie Celów"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Brian Mayne, rok 2016
Autor: Brian Mayne
Tytuł: Mapowanie Celów
Data: 31.08.2018
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wyłącznie
w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody Wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży, zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce
informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za
ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub
autorskich. Autor oraz Wydawnictwo Złote Myśli nie ponoszą również żadnej
odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
© Copyright by Złote Myśli & Brian Mayne, rok 2016
Autor: Brian Mayne
Tytuł: Mapowanie celów
Tytuł oryginału: Goal Mapping
Wydanie I
ISBN: 978-83-7701-972-6
Projekt okładki: Janusz Skierkowski
Tłumaczenie: Agnieszka Hayward
Korekta merytoryczna: Małgorzata Lichota
Redakcja: Teresa Zielińska, M.T. Media
Skład: Mateusz Janusz, Hussars.pl
Złote Myśli sp. z o.o.
44–100 Gliwice
ul. Kościuszki 1c
www.ZloteMysli.pl
e-mail: kontakt@zlotemysli.pl
Drukarnia Elpil sp z o. o.
ul. Artyleryjska 11
08-110 Siedlce
www.elpil.com.pl
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce infor-
macje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzy-
stanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor
oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie ponoszą również żadnej odpowiedzialności za ewentualne
szkody wynikłe z wykorzystania informacji zawartych w książce. Niniejsza publikacja, ani żadna
jej część, nie może być kopiowana, ani w jakikolwiek inny sposób reprodukowana, powielana,
ani odczytywana w środkach publicznego przekazu bez pisemnej zgody wydawcy. Wykonywanie
kopii metodą kserograficzną, fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym,
magnetycznym lub innym powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
Spis treści
O autorze.........................................................................................
4
Podziękowania .................................................................................7
Przedmowa ..................................................................................... 8
Wstęp .............................................................................................16
Część I. Zasady sukcesu................................
50
Rozdział 1. Życie to cel ...................................................................51
Rozdział 2. Intencja z serca .......................................................... 86
Rozdział 3. Wspinanie się po drabinie LIFT ............................... 114
Rozdział 4. Siedem podstawowych praw tworzenia ...................158
Rozdział 5. Przygotowanie do tworzenia.....................................187
Część II. Technika Mapowania Celów ..........
197
Rozdział 6. Stwórz swoją mapę celów .........................................198
Rozdział 7. Rytuał Mapowania Celów ........................................ 232
Rozdział 8. Doprecyzuj swoją mapę celów................................. 258
Rozdział 9. Mapowanie Celów — lista kontrolna ....................... 289
Aneksy......................................................................................... 298
Goal Mapping
O autorze
Brian Mayne jest mówcą motywacyjnym, autorem
książek i trenerem działającym na arenie międzynarodo-
wej. Jego główny przekaz, dotyczący samodoskonalenia
poprzez praktykowanie osobistej umiejętności dobiera-
nia reakcji oraz motywacji napędzanej celami, okazał się
skuteczny i popularny zarówno w świecie korporacyj-
nym, jak i wśród wielu osób prywatnych przychodzących
na jego publiczne prezentacje.
Brian przebył długą drogę od swoich cygańskich ko-
rzeni i czasu, gdy nie umiał porządnie czytać i pisać, do
bycia właścicielem klubu nocnego, który zbankrutował
z niemal milionem funtów długu. Dzięki temu opraco-
wał i zastosował proste techniki w celu transformacji
siebie i odbudowy swojego życia. Jako prezes LIFT In-
ternational od 11 lat pracuje w branży rozwoju osobi-
stego i szkoleń korporacyjnych i jest jednym z liderów
w świecie samodoskonalenia.
4
Zgłoś jeśli naruszono regulamin