1. Metoda manualna:
Wyciągnij wtyczkę od przepustnicy, potem podepnij, włącz zapłon na 1 minutę, nic nie dotykaj, oczywiścią wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne i czekaj. Bedziesz wtedy słyszał dzwięk spod maski, silniczek nastawnika przepustnicy. Jak przestanie nastawnik pracować, to odczekaj jeszcze jakieś 30-40 sekund. Potem wyłącz zapłon i ciesz się zaadaptowaną przepustnicą.
2. Metoda za pomoca VAG:
chodzisz VAG-COMem w silnik "01-Engine", gdy już znajdzie jednostkę wchodzisz w grupę "Basic Settings - 04", a następnie po wejściu, po lewej stronie w okienku obok UP i DN wpisujesz 098 i wciskasz GO....w czterech okienkach po prawej stronie będą zmieniały się parametry aż w jednym z nich zapali się ADP-OK i zrobione......powodzenia. Wcześniej trzeba usunąć wszystkie błędy oczywiście.
dingo55201