Risen 2 Dark Waters Poradnik.pdf
(
10738 KB
)
Pobierz
R 2: Mrzn Wody t rwn wi n pwi• �
�rzygo�ac- Bz‚ƒi„neg, ‡ˆ ‰ Šy‹y, Œogty ‰ Ž‘ł tjƒ„ wi”
•„t–— . N‚„ijszy ›ra�„‚ˆ t „i tœžk ¡s ›oz¢lj¤cy ¥¡rw„i ¦k§zy�
głwny ¢¤t‘ˆ gry, t t¨Š ©kzj, by «©bazy� ‡¨i ‹yŒry Œ¬d¤ �rze�
Wƒ‰ ¥tły, ‡ˆ zd©by� ‰ ‹ykna� za�„i ›©Œzn r® znl¯� ci‘kw
�rze�ƒi° y. Z„‚² zaz„i³ i ´rzœ¥ta� ® tj µ¥i¤Š¶zµ‰, zac·¬c²
d zpozn„i ¥i¬ ® ¸w¹m ¦¢agƒ‰ og»žnœƒ‰.
S¡rwn½� Bz‚ƒi„neg ©µr¶¾l ¿i‘l ¥ttœ¥tyˆ, l Àrzy ® „c- s¤
szzeg»ž„i ¢Šn ›o�z–s �r¢aÁ„i k„wrsa‰: Ãiegł½� Z–¥Àr–s„i,
ZłÄÁzij¥Àw r® Zł° ¦¥ty. Podz–s „i‘´tryc- Æozm‹ ›¹jw‰ ¥i¬
dodtk¢ ›Â ¸iloÇ¢ ›oz¢lj¤c ‹y´rzœ¥ta� ‡e¸n¤ ® ›‹yŠszyc-
¦ƒij¬Àn½c‰. W t‘µ½ci ‹ Èwi–sac- ©µr¤głyc- znjÁzi³ i ¢rt½�,
‡¨¤ ƒ¦¥‰ ƒiÉ Bz‚ƒi„ny, by ® „ij Ê´rzœ¥ta� [„Ì. „Zł° ¦¥ty (30)”].
W t‘µ½ci znjÁzi³ i t¨Š žzn ‹Àr¤c„i ‹ ›¥tac‰ ¿Êk«w‘ˆ.
Z„‚² zaz„i³ i gra�, ¢rt �rz¶zyta� t ›o�pwieÁz‰ – Ê´rzœ¥t„i
® „c- ›ó¯„ij ÖoŠ ©k«a� ¥i¬ „imoŠž‚w.
×yz¬ ¿szœ¥tµ‚² wi nj zb‹y z wØ ² szÙž‰, ·¦µi² ÚØ ©l Û
‰ Ãrz¬µi² æt‘l‘ˆ ÄÁ ܦƒÛ ‹ tl.
B
rn
b
Sieg
‘Ý
1
SPIS TREÂCI
PROLOG
Ś
wiat został pogrążony przez wojny tytanów. Odczuwali
PROLOG ................................................. 3
Spis misji:. .....................................................................4
Rozeznanie w sytuacji .................................................4
Tajna misja ....................................................................5
Spis misji pobocznych .................................................6
AKT I ........................................................ 8
TACARIGUA ......................................... 9
Spis misji .......................................................................9
Mapa wyspy ................................................................10
Szukamy osady piratów ............................................11
Piracka próba ..............................................................13
Tragarze wody ............................................................13
Ładunek cukru ...........................................................14
Skarb O’Briana...........................................................15
Skarb O’Pete’a ............................................................16
Splądrowano stary grób ............................................17
Wyrównanie rachunków z Hankiem......................17
Walcz o kapelusz........................................................17
Zdrajca i bestia ...........................................................18
Krabobicie z Blakiem ................................................18
Spis misji pobocznych ...............................................19
AKT II ....................................................28
WYBREŻE OSTRZY........................29
Spis misji .....................................................................29
Rozeznanie w sytuacji ...............................................31
Współpraca z Inkwizycją..........................................32
Przelotem w Puerto Isabela......................................34
Na tropie Molukasów ...............................................34
Powrót i zbieranie sił .................................................36
Współpraca z tubylcami ...........................................37
Zdobywanie zaufania ................................................38
W innym ciele ............................................................42
Starcie z tytanem ziemi .............................................44
Nowy kapitan .............................................................45
Sabotaż armat.............................................................46
Pełna załoga ................................................................47
Zapasy świeżej wody .................................................47
Oczyszczenie statku (współpraca z Indianami) ....48
Spis misji pobocznych ...............................................49
AKT III...................................................62
Artefakt kapitana Garcii .......................63
TACARIGUA .......................................63
Spis misji .....................................................................63
Pierwszy krok .............................................................63
CALDERA.............................................64
Spis misji .....................................................................64
Na tropie Garcii .........................................................64
Tajemnica biblioteki ..................................................66
ZATOKA MARAKAJÓW ...............67
Spis misji .....................................................................67
Poszukiwania Corrientesa ........................................68
Zwrot akcji..................................................................69
Artefakt Stalowobrodego......................72
ZATOKA MARAKAJÓW ...............73
Spis misji .....................................................................73
Wielki sekret...............................................................73
ANTIGUA ............................................74
Spis misji .....................................................................74
Niespodziewana kryjówka........................................74
Artefakt Slayne’a.....................................76
ANTIGUA ............................................76
Spis misji .....................................................................76
Proch armatni.............................................................78
Beczki z wodą .............................................................78
Zapasy żywności ........................................................79
Działa okrętowe .........................................................80
Brakujący członek załogi...........................................82
WYSPA ZŁODZIEI ..........................83
Spis misji .....................................................................83
Przekręt na Wyspie Złodziei ...................................84
Gnomia pomoc...........................................................85
Pnącza z winorośli .....................................................86
Drewniane deski ........................................................86
Materiał na żagle ........................................................86
Powrót i zemsta..........................................................88
TACARIGUA .......................................89
Spis misji .....................................................................89
ANTIGUA ............................................90
Spis misji .....................................................................90
Ostatni artefakt ..........................................................90
WYSPA UMARŁYCH.......................91
Spis misji .....................................................................91
Szukając śmierci .........................................................92
Wywiad z duchem .....................................................94
Misje poboczne.......................................96
ZATOKA MARAKAJÓW...................................96
ANTIGUA ..........................................106
Spis misji .................................................................. 106
WYSPA ZŁODZIEI ........................112
Spis misji .................................................................. 112
CALDERA...........................................114
Spis misji .................................................................. 114
WYSPA UMARŁYCH.....................115
Spis misji .................................................................. 115
AKT IV.................................................117
ŚWIĄTYNIA WODY .....................118
Spis misji .................................................................. 118
Ostateczne starcie ................................................... 118
Spis misji pobocznych ............................................ 120
to mieszkańcy Farangi, wyspy nękanej wstrząsami ziemi
i atakami potworów, odczuwają to także obywatele Nowego
Świata, który poznamy w grze Risen 2: Mroczne Wody. Tym
razem zagrożenie jest inne niż poprzednio. Ognisty tytan nie żyje,
przebudził się za to Kraken - legendarny morski potwór, któremu
nikt nie jest w stanie stawić czoła. Poza piratami…
Po wysłuchaniu proroctwa widzimy statek Inkwizycji zmie-
rzający do Caldery – zrujnowanej fortecy znajdującej się na ponu-
rym tle spustoszonej, płonącej okolicy. Donośny dźwięk pukania
w drewniane drzwi wybudza z samotnej, pijackiej libacji naszego
bezimiennego bohatera. Heros, cokolwiek zdenerwowany fak-
tem przerwania mu wątpliwej przyjemności pojenia się kolejną
laszką taniego grogu, wysłuchuje przykre słowa padające z ust
Juana, swojego podwładnego. Zganiony za swoje żałosne zacho-
wanie, Bezimienny podnosi się z łóżka i staje na nogi, by chwiej-
nym krokiem udać się do komendanta Caldery. Tak samo jak 10
lat wcześniej, gdy został wyrzucony przez morskie fale na brzeg
wyspy Farangi, tak i teraz za murami Kryształowej Twierdzy nie
zdawał sobie sprawy jaka przygoda ma go właśnie spotkać.
2
3
SPIS MISjI:
Wskazówka: „Na placu znajduje się wieża więzienna, w której odsiaduje swoją karę pirat
Largo. Largo może nauczyć nas sztuki skradania (odpowiednia kwota znajdowała się w kufrze
i sakiewce w naszym pokoju). Jeśli skorzystamy z jego oferty przed pierwszym wyjściem z twier-
dzy, możemy zyskać wysokiej jakości pistolet. Po wyjściu poza mury Caldery, zamiast udać się
na plażę, skręcamy w lewo, mijamy portowy magazyn i kierujemy się na statek. Przekonujemy
bosmana, że musimy wejść na pokład, aby przekazać kapitanowi statku ważną wiadomość od
komendanta Carlosa. Skręcamy w lewo i wchodzimy do kajuty kapitana korzystając z umie-
jętności skradania się. Na końcu pomieszczenia znajdziemy leżący na kufrze pistol Bliźniaki.
Zdobycie „za darmo” tego egzemplarza broni na późniejszym etapie gry nie będzie możliwe.”
1. Spotkaj się z komendantem!
2. Przeszukaj plażę
3. Uratuj Patty
4. Porozmawiaj z Carlosem
5. Znajdź Stalowobrodego
5.1. Na Ticaraguę!
Na plaży nie znajdziemy żadnych łupów poza pochodnią, jedzeniem i nabojami
w skrzyni po lewej stronie od schodów. Kierujemy się wzdłuż brzegu dopóki gry nie
przerwie nam krótki i lmik w którym wyrzucona przez morze piratka Patty zaczy-
nie walczyć z morskimi potworami. Wyciągamy broń i pomagamy jej zabić trzy bestie.
Piaskowe Diabły wykańczamy miarowo klikając lewym przyciskiem myszy. Po oschłym
powitaniu z dawną znajomą
(Bezimienny i Patty współpra-
cowali ze sobą w poprzedniej
części gry Risen), przenosimy
się do twierdzy. W obecno-
ści Carlosa piratka zdradza,
że istnieje sposób na pokona-
nie Krakena i tłumaczy, że po-
znała metodę dzięki swojemu
ojcu – legendarnemu kapita-
nowi Stalowobrodemu.
ROzEznanIE w SyTuaCjI
ROzEznanIE w SyTuaCjI
Rozglądamy się po izbie za cennymi przedmiotami. Opróżniamy skrzynię
z pokaźnej sumy złota, podnosimy żywność, sakiewkę, butelkę grogu i miecz oi cerski
ze stołu. Przed wyjściem z pomieszczenia otwieramy także menu ekwipunku i zakła-
damy Pierścień Mędrca, który zwiększy premię do punktów Chwały o 5%. Po wyj-
ściu z domu kierujemy się w prawo i wchodzimy po schodach obok Juana. Na wieży
wspólnie z komendantem oglądamy scenę zatopienia płynącego do portu statku przez
Krakena. Carlos nie zezwala na wysłanie ekipy ratunkowej i zleca nam udanie się
na pobliski brzeg. Schodzimy na główny plac i rozmawiamy ze stojącym przy kracie
Juanem. Żołnierz odmawia otworzenia bramy dopóki nie znajdziemy broni. Przez
menu ekwipunku wyposa-
żamy bohatera w miecz, po
czym ponownie rozmawiamy
z Juanem i wychodzimy z
twierdzy w kierunku plaży.
Wskazówka: „Bezimienny
nie potrai pływać – możemy bez-
pieczni przemieszczać się tylko po
mieliźnie. Wchodząc w głąb wody zostaniemy automatycznie przeniesieni na brzeg, bez koniecz-
ności wczytywania gry.”
Tajna MISja
Wykończona Patty zajmuje nasze niespecjalnie eleganckie łoże, a my możemy od-
dalić się, aby porozmawiać jeszcze raz z komendantem. Wychodzimy z izby w lewo
na główny plac, mijamy musztrującego rekrutów Severina, i wchodzimy do wielkiej
sali. Włączamy się w rozmowę komendanta z Sebastiano i dowiadujemy się o planach
ewakuacji Caldery oraz o tym, że oi cjalnie przydzielono nam misję znalezienia tajem-
niczego artefaktu, o którym wspominała Patty.
4
5
Warto odwiedzić:
• na głównym placu twier-
dzy znajdziemy więzienie
i siedzącego w środku
Largo. Po krótkiej roz-
mowie pirat będzie skłon-
ny nauczyć nas techniki
skradania się w zamian za
500 sztuk złota
• portowy magazyn zawie-
ra kilka cennych drobia-
zgów. Jeśli poznaliśmy
umiejętność „Skradanie
się”, możemy swobodnie
przejść obok magazyniera i za jego plecami rozpocząć ciche przemieszczanie się. Na
parterze opróżniamy skrzynię z żywności i złota, na piętrze zbieramy z półek trzy
srebrne kielichy oraz torbę z nabojami
• dochodząc do plaży i idąc wzdłuż skalnej ściany natrafimy na jaskinię. W środku czeka
nas walka z dwoma Piaskowymi Diabłami oraz nagroda w postaci rosnącego przy ścia-
nie Bohaterskiego Ziela. Zjedzenie go na stałe zwiększy biegłości Twardziel, Kulood-
porny i Zastraszanie o 1.
• w sali, gdzie przebywa komendant Carlos, możemy wejść po schodach na antresolę
i porozmawiać z księgowym Inkwizycji – Angusem. Prosimy go o wypłatę zaległych
pensji i przekonujemy korzystając z biegłości Złotousty (5). Dostajemy 200 sztuk złota!
• na głównym placu badamy dokładnie skrzynie stojące naprzeciwko więziennej komna-
ty. Za jednym z kufrów znajdziemy sakiewkę zawierającą 100 sztuk złota.
Podczas rozmowy ze wzburzonym Sebastiano wybieramy dowolną opcję dialogo-
wą, a po spotkaniu wypytujemy Carlosa o szczegóły misji i otrzymujemy wieloetapo-
we zadanie główne „Broń tytana”.
Wychodzimy bramą przed twierdzę i kierujemy się wzdłuż pirsu do statku. Se-
bastiano jest już uprzedzony o naszej misji, nie trzeba go przekonywać, aby się zgodził
wziąć nas na pokład. Zanim jednak odpłyniemy, warto cofnąć się i wykonać zadanie
poboczne.
SPIS MISjI PObOCznyCh:
SPIS MISjI PObOCznyCh:
pensji i przekonujemy korzystając z biegłości Złotousty (5). Dostajemy 200 sztuk złota!
• na głównym placu badamy dokładnie skrzynie stojące naprzeciwko więziennej komna-
ty. Za jednym z kufrów znajdziemy sakiewkę zawierającą 100 sztuk złota.
• Szczątki statku
Szczątki statku
Zleceniodawca: Migiel
Cel: Przynieść 6 skrzyń z plaży
Po drodze do statku spotkamy Miguela, kierownika magazynu,
który zleci nam misję dostarczenia wyrzuconych nocą przez morze za-
pasów. Zbieramy skrzynie rozrzucone wzdłuż całej szerokości plaży.
Pierwszą znajdziemy na jej lewym krańcu. Przy ostatniej spod ziemi
wyskoczą i zaatakują nas dwa Piaskowe Diabły. Po skończonej walce
i zebraniu skrzyń wracamy do magazyniera i zdajemy raport.
6
7
TaCaRIGua
SPIS MISjI:
1. Znajdź Stalowobrodego
1.1. Znajdź kryjówkę piratów
1.1.1. Mapa Tacarigui
1.1.2 . Wytrzymałe ubrania
1.1.3. Zapasy żywności
2. Zostań piratem
2.1. Krabobicie z Blakiem
2.2. W oczekiwaniu na rum
2.2.1. Ładunek cukru
2.2.1.1 - 7 worków cukru
2.2.2. Tragarze wody
2.2.2.1. Walcz z Fosterem [i/lub]
2.2.2.2. Walcz z Doggsem
2.3. Walcz o kapelusz
2.4. Wyrównanie rachunków z Hankiem
2.5. Zdrajca i bestia
2.5.1. Nocny pościg
2.6. Skarb O’Briana
2.6.1. Mapa skarbów O’Briana
2.7. Skarb O’Pete’a
2.7.1. Mapa skarbów Pete’a
2.8. Splądrowano stary grób
akT I
P
o trwającym kilka godzin rejsie w końcu dotarliśmy na
Tacariguę. Ta egzotyczna wyspa żyje dzięki delikatnemu
balansowi jaki wytworzył się pomiędzy nadzorującą zbiory cukru
trzcinowego Inkwizycją, a produkującymi rum piratami. I chociaż
balans ten bywa nieraz przełamywany, jak się nie trudno domyślić
– przez piratów, obie strony potrai ą się dogadać i nie rzucić się
sobie do gardeł. Warto dodać, że pomimo tego, iż na Tacarigui
znajdują się aż dwie osady, większość wyspy jest dzika, niezbadana
i niebezpieczna. Tutejsi mieszkańcy nie będą więc mieli oporów,
aby wysyłać Bezimiennego w każdy kąt tego miejsca.
8
9
Plik z chomika:
nina.bystrzyca
Inne pliki z tego folderu:
Disciples 3 Wskrzeszenie Poradnik(1).pdf
(8771 KB)
Disciples 3 Wskrzeszenie Instrukcja(1).pdf
(3870 KB)
Disciples 3 Wskrzeszenie Poradnik.pdf
(8771 KB)
Disciples 3 Wskrzeszenie Instrukcja.pdf
(3870 KB)
Risen_Poradnik_.rar
(14520 KB)
Inne foldery tego chomika:
! ISO - RISEN 3 - PC [PL]
(1)
▰ BAJKI NOWE 2014
▰ FILMY HD NOWE 2014
▰ FILMY NOWE 2014
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin