zwinny samuraj. jak programują mistrzowie zwinności pełna wersja.pdf
(
51556 KB
)
Pobierz
Spis treci
Podzikowania ...................................................................................... 9
Dobrze Ci widzie ............................................................................. 11
Cz I. Wprowadzenie ............................................................ 15
Rozdzia 1. Zwinno w piguce ........................................................ 17
1.1. Dostarczaj czego wartociowego co tydzie ............................................... 18
1.2. Jak dziaa zwinne planowanie? .................................................................. 21
1.3. Zrobione oznacza zrobione ....................................................................... 23
1.4. Trzy proste prawdy .................................................................................. 24
Rozdzia 2. Poznaj swój zwinny zespó ............................................ 27
2.1. Czym wyróniaj si zwinne projekty? ....................................................... 28
2.2. Co napdza zwinny zespó ........................................................................ 30
2.3. Typowe role ............................................................................................. 36
2.4. Wskazówki co do tworzenia Twojego zwinnego zespou .............................. 45
Cz II. Inicjacja projektu zwinnego .................................... 49
Rozdzia 3. Jak zapakowa autokar ................................................. 51
3.1. Co zabija wikszo projektów ................................................................... 52
3.2. Zadawaj trudne pytania ............................................................................ 52
3.3. Zrób tablic koncepcyjn .......................................................................... 54
6
Zwinny samuraj
3.4. Jak to dziaa ............................................................................................. 54
3.5. Tablica koncepcyjna w piguce .................................................................. 55
Rozdzia 4. Kontekst projektu ........................................................... 57
4.1. Zapytaj: po co tu jestemy? ....................................................................... 58
4.2. Tworzenie krótkiego podsumowania .......................................................... 60
4.3. Projekt opakowania .................................................................................. 63
4.4. Stwórz list „NIE” ................................................................................... 66
4.5. Poznaj swoich ssiadów ............................................................................ 68
Rozdzia 5. Realizacja ......................................................................... 75
5.1. Poka rozwizanie .................................................................................... 76
5.2. Zapytaj, co nie da nam spokojnie spa ....................................................... 77
5.3. Okrel rozmiar ......................................................................................... 81
5.4. Wyjanij dokadnie, co zamierzasz dostarczy ............................................. 83
5.5. Poka, co si bdzie dziao ........................................................................ 90
Cz III. Planowanie zwinnego projektu ............................. 97
Rozdzia 6. Zbieranie historii uytkowników ................................. 99
6.1. Problem z dokumentacj ......................................................................... 100
6.2. Wprowad historie uytkownika .............................................................. 103
6.3. Cechy dobrych historii uytkownika ......................................................... 104
6.4. Jak przeprowadzi warsztaty zbierania historii .......................................... 112
Rozdzia 7. Szacowanie: pikna sztuka zgadywania .................... 119
7.1. Problem z wysokopoziomowymi szacunkami ............................................ 120
7.2. Zamiana cytryn w lemoniad .................................................................. 121
7.3. Jak to dziaa? ......................................................................................... 127
Rozdzia 8. Zwinne planowanie: zmagania z rzeczywistoci .... 135
8.1. Problemy z planowaniem statycznym ....................................................... 136
8.2. Stwórz zwinny plan ................................................................................ 138
8.3. Bd elastyczny co do zakresu projektu .................................................... 140
8.4. Twój pierwszy plan ................................................................................ 143
Spis treci
7
8.5. Wykres malejcy .................................................................................... 151
8.6. Zmiana projektu w projekt zwinny .......................................................... 155
8.7. Zastosowanie w praktyce ........................................................................ 156
Cz IV. Realizacja zwinnego projektu .............................. 165
Rozdzia 9. Zarzdzanie iteracjami: dziaanie .............................. 167
9.1. Jak dostarcza wartociowe rzeczy co tydzie ............................................ 168
9.2. Zwinna iteracja ...................................................................................... 169
9.3. Potrzebna pomoc ................................................................................... 170
9.4. Krok 1. Analiza i projektowanie: przygotowanie do pracy ......................... 171
9.5. Krok 2. Programowanie: praca ............................................................... 177
9.6. Krok 3. Testowanie: sprawdzanie pracy .................................................. 178
9.7. Kanban ................................................................................................. 180
Rozdzia 10. Tworzenie zwinnego planu komunikacji ................. 185
10.1. Cztery rzeczy do zrobienia w kadej iteracji ............................................ 186
10.2. SPH — spotkanie planowania historii .................................................. 186
10.3. Pokaz .................................................................................................. 188
10.4. Zaplanuj nastpn iteracj .................................................................... 188
10.5. Jak poprowadzi miniprzegld ............................................................... 190
10.6. Jak nie prowadzi codziennych podsumowa .......................................... 192
10.7. Wykorzystaj to, co dziaa ...................................................................... 193
Rozdzia 11. Przygotowanie wizualizacji przestrzeni roboczej .... 197
11.1. Oho… Mamy kopoty! ......................................................................... 198
11.2. Jak stworzy wizualizacj przestrzeni roboczej ......................................... 201
11.3. Poka swoje zamiary ............................................................................ 203
11.4. Stwórz i ogo wspólny sownik dla danej dziedziny ................................ 204
11.5. Uwaaj na bdy .................................................................................. 205
Cz V. Tworzenie zwinnego oprogramowania ................ 209
Rozdzia 12. Testowanie jednostkowe: wiedzie, e dziaa ........ 211
12.1. Witamy w Vegas! ................................................................................. 212
12.2. Wprowad testy jednostkowe ................................................................ 214
8
Zwinny samuraj
Rozdzia 13. Refaktoryzacja: spacanie dugu technicznego ....... 221
13.1. Wprowadzanie dynamicznych zmian ..................................................... 222
13.2. Dug techniczny ................................................................................... 223
13.3. Spacanie przez refaktoryzacj ............................................................... 225
Rozdzia 14. Programowanie oparte na testach (TDD) ................ 233
14.1. Najpierw napisz testy ............................................................................ 234
14.2. Wykorzystanie testów do opanowania zoonoci .................................... 238
Rozdzia 15. Ciga integracja:
utrzymywanie gotowoci produkcyjnej ................... 243
15.1. Pokaz .................................................................................................. 244
15.2. Kultura gotowoci produkcyjnej ............................................................. 246
15.3. Czym jest ciga integracja? .................................................................. 247
15.4. Jak to dziaa? ....................................................................................... 248
15.5. Przygotuj proces publikacji kodu ........................................................... 249
15.6. Stwórz automatyczn kompilacj ........................................................... 250
15.7. Pracuj nad maymi fragmentami ............................................................ 252
15.8. Co dalej? ............................................................................................. 254
Dodatki .................................................................................... 257
Dodatek A. Zasady zwinnoci .......................................................... 259
A.1. Manifest Agile ...................................................................................... 259
A.2. Dwanacie zasad zwinnoci .................................................................... 260
Dodatek B. Zasoby internetowe ...................................................... 261
Dodatek C. Bibliografia .................................................................... 263
Plik z chomika:
basia1995x
Inne pliki z tego folderu:
autocad 2005 i 2005 pl full.pdf
(22413 KB)
intensywny kurs przywództwa. szybki program rozwoju zdolności przywódczych full.pdf
(9732 KB)
płytki umysł. jak internet wpływa na nasz mózg helion.pdf
(34503 KB)
analiza statystyczna. microsoft excel 2010 pl cała książka.pdf
(27781 KB)
matematyczne-szkielko-i-oko.-mniej-i-bardziej-powazne-zastosowania-matmy full scan.pdf
(28897 KB)
Inne foldery tego chomika:
ebooki(1)moooooooo
ebooki(1)moooooooo(1)
ebooki(1)moooooooo(10)
ebooki(1)moooooooo(11)
ebooki(1)moooooooo(12)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin