Richard Bandler transformacja. hipnoza dla każdego ebook.pdf

(5309 KB) Pobierz
887795390.001.png
8
S PISTRECI
C Z II
SCHEMATYINDUKCJI
Hipnozaiwywoywaniestanuszybkiegoprzyswajaniawiedzy
9. Rozwijanieswoichumiejtnoci
Zmianastanu,hipnozaiuczeniesizpasj ....................................... 113
10 . Hipnozaipanowanienadsob
Sukcesjestrodzajemtransu .............................................................. 125
11 . Wgbiwdó
Schematytransformacji ................................................................... 135
12 . Gbszeiszybszewyciszenie
Byskawicznaindukcjaitechnikipogbianiatransu .......................... 151
13 . Zapamitanyspokój
Uzyskiwaniedostpudowczeniejszegotransu .................................. 161
14 . Kreatywnostanukonfuzji
Przerywanieschematów,pitrzenierzeczywistociiNestedLoops ...... 165
15. Zaawansowanesubmodalnoci
Wolno,zabawairozmyciezmysów ............................................... 177
C Z III
SCHEMATYZMIANY
Korzystanieznarzdzitransformacji
16 . Powrótdoprzyszoci
Zmianahistoriiosobistej ................................................................... 189
17 . Odpychanieograniczezprzeszoci
Niezdecydowanieipróg,zaktórymkryjesiwolno ......................... 205
18 . Przeprogramowanieprzeszoci
Magiafaszywychwspomnie ........................................................... 219
9
S PISTRECI
C Z IV
TRANSFORMACJAWDZIAANIU:
sesjezklientami
19 . Strukturatransformacji1 ............................................................. 229
Strukturatransformacji2 ............................................................. 235
Procestransformacji1: Lkprzedigami ....................................... 241
Procestransformacji2: Lkprzedlataniemsamolotem .................. 259
Transdoprzestudiowania .............................................................. 272
20 . Podsumowanie ............................................................................... 279
Sownik .......................................................................................... 287
Materiaydodatkowe ..................................................................... 291
Materiaydodatkowe1: Kotwiceikotwiczenie ..................................291
Materiaydodatkowe2: Predykatyzmysowe ....................................294
Materiaydodatkowe3: Niektóresubmodalnoci ..............................296
Materiaydodatkowe4: MetaModelwskrócie .................................297
Materiaydodatkowe5: SchematymodeluMiltona ...........................301
Materiaydodatkowe6: Wydobywanieinotowaniestrategii .............311
Zalecaneródapisaneiaudiowizualne ......................................... 313
Ksiki ...................................................................................... 313
PytyDVDiCD ....................................................................... 314
Stronyinternetowe................................................................... 315
CZI
¦
S CHEMATYPRZETWARZANIA
IWYWOYWANIASTANÓW
J AKLUDZIETWORZ
SWOJRZECZYWISTO
ISKDCZERPIEMYWIEDZ
19
S CHEMATY , UCZENIESIIZMIANA
Jeden
Schematy,
uczeniesiizmiana
Jakprzejkontrolnadswoimumysem
N
apisaem wiele ksiek i opowia
daemoNLPihipnoziesetkomtysicyosób,leczmimotegowciist
niejewieleniejasnociwkwestiipodobiestwirónicmidzytymi
dwomazagadnieniami.Wtejksicezamierzamuprocicaspraw.
Mójpogldjesttaki,ewmniejszymlubwikszymstopniuwszystko
jesthipnoz.Ludziejednaknieswprowadzaniwtransiwyprowadzani
zniego,tylkoprzechodzpynniezjednegotransuwinny.Kadyma
swojetransewpracy,wzwizkachzludmi,wjedeniusamochodem,
wychowywaniudzieciicayzbiórtransówzproblemami.
Jednzcharakterystycznychcechtransujestjegoschematyczno.
Transjestpowtarzalnylubnawykowy.Stanowitakesposób,wjaki
przyswajamywiedz.
Gdyprzychodzimynawiat,mamydoprzyswojeniaolbrzymiilo
wiedzy i dowiadcze — poczwszy od chodzenia, mówienia i samo
dzielnegojedzenia,askoczywszynadecyzji,cozrobizresztswojego
887795390.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin