Adam Jolly od-pomyslu-do-zysku.-jak-spieniezyc-innowacyjnosc full.pdf
(
6089 KB
)
Pobierz
Spis treści
1.5 Model dostarczania wartości .......................................................... 43
Peter White, YTKO
1.6 Ogólny schemat ustalania ceny ...................................................... 49
Malcolm McKenzie, Business Consulting RSM Robson Rodos
Co powoduje, że strategia ustalania cen jest tak złożona? .............. 50
Jak firmy powinny zająć się tym problemem? ................................. 51
Warunki dla przejrzystości i kontroli ............................................... 56
Podsumowanie .................................................................................. 57
1.7 Własność intelektualna ................................................................... 59
Lawrence Smith-Higgins, biuro patentowe Wielkiej Brytanii
Dlaczego własność intelektualna? .................................................... 59
Znaki towarowe ................................................................................. 60
Patenty ............................................................................................... 61
Wzorce przemysłowe i użytkowe ..................................................... 62
Prawo autorskie ................................................................................. 63
Czy to naprawdę odnosi się do mojej firmy? ................................... 63
1.8 Zbieranie funduszy .......................................................................... 65
Ian Ritchie, Coppertop
Część II Zachowanie kreatywne
2.1 Kultura kreatywna ........................................................................... 73
Jane Asscher, 23red
Zakazać używania słowa „innowacja”
w środowiskach myślenia kreatywnego ......................................... 73
Wizja i wartości inspiracyjne ............................................................ 74
Zintegrowana struktura organizacyjna ............................................. 75
Motywowanie ludzi ........................................................................... 75
Wykorzystywanie wpływów zewnętrznych ..................................... 77
Ulepszanie środowiska pracy ............................................................ 77
Praktyczne techniki wspierania i rozwijania pomysłów .................. 78
Bądź wolny w sposób strukturalny ................................................... 78
4
Spis treści
2.2 Umiejętności twórcze ...................................................................... 79
Richard Duggan, Duggan Creative
Gdzie kończy się kreatywność a zaczyna innowacja? ...................... 80
Anatomia innowacji ........................................................................... 80
Uwalnianie kreatywności .................................................................. 82
„Patrzeć, gdzie wszyscy inni patrzą, i widzieć to,
czego nikt inny nie widzi” — Albert Szent-Gyorgi ....................... 83
Rezultat szkolenia ............................................................................. 86
Uwalnianie kreatywności wszystkich pracowników ........................ 87
Rada dla przedsiębiorstw chcących powiększyć
swoją wydajność innowacyjną ........................................................ 89
Samokontrola holistycznej strategii innowacyjnej ........................... 90
2.3 Produkty odpowiadające na potrzeby klienta ............................... 93
Pip Frankish, 3M
2.4 Inspirujące przywództwo ................................................................ 99
Nigel Crouch, DTI
Jak nam idzie inspirowanie naszych pracowników? ...................... 100
Hamulec innowacji, czyli tradycyjne przywództwo ...................... 100
Wyznaczniki przywództwa inspirującego ...................................... 101
Droga do przyszłości ....................................................................... 104
2.5 Wspomaganie pracy zespołów (ang. teaming)
i praca w sieci (ang. networking) .................................................. 107
Garrick Jones z Ludic Group
Elastyczność i komunikacja w sieci wartości
są bezpośrednio związane z jakością interpersonalnych relacji
— zaplanuj jak najwięcej możliwości do ich rozwinięcia ........... 109
Sprawdzaj z siecią wartości ............................................................ 110
Szybkie cykle iteracji i reakcji zwrotnej ......................................... 110
Niezbędna jest decentralizacja procesów decyzyjnych ................. 111
Służebna rola przywództwa ............................................................ 111
Świadomość fazy programu ............................................................ 111
Motywacja i rozwaga ....................................................................... 112
5
Spis treści
2.6 Przestrzeń dla innowacji ............................................................... 115
David Leon, dlp
2.7 Rozwiązania przyspieszone ........................................................... 127
Garrick Jones z Ludic Group
Środowisko fizyczne ........................................................................ 128
Wirtualne środowisko wiedzy ........................................................ 129
Procesy aktywujące ......................................................................... 130
2.8 Przyspieszanie komercjalizacji własności intelektualnej ........... 133
Billy Harkin, Science Ventures
Podsumowanie ................................................................................ 137
2.9 Transfer technologii ...................................................................... 141
Paul Pankhurst, Carbonate
Transfer technologii w procesie innowacji .................................... 142
Przekształcanie pomysłów w przedsięwzięcie ............................... 144
Jak to robimy? ................................................................................. 148
Wnioski ............................................................................................ 149
Część III Pomysłowy marketing
3.1 Planowanie rynków ........................................................................ 153
Shailendra Vyakarnam, Judge Business School
Uniwersytetu Cambridge
Rynki ................................................................................................ 154
Metoda ............................................................................................. 157
Długotrwałość projektu .................................................................. 160
3.2 Badanie rynku ................................................................................ 165
Andy Nairn, Miles Calcraft Briginshaw Duffy
Rozpocznij z właściwym nastawieniem ......................................... 165
Stwórz odpowiedni kontekst .......................................................... 166
Rozmawiaj z właściwymi osobami ................................................. 167
Myśl inaczej ..................................................................................... 168
Nie odkładaj tego zbyt długo .......................................................... 169
6
Spis treści
3.3 Innowacja oparta na marce .......................................................... 171
Rita Clifton, Interbrand
Co to jest innowacja? ...................................................................... 172
Kto robi to dobrze? ......................................................................... 173
Co dalej? .......................................................................................... 176
3.4 Tworzenie różnicy, wywoływanie reakcji .................................... 179
Richard Williams, Williams Murray Hamm
Tworzenie różnicy ........................................................................... 181
Wybieranie agencji projektowej ..................................................... 183
3.5 Wprowadzanie produktu na rynek .............................................. 185
Gareth Ellis, Saatchi & Saatchi
3.6 Marketing bezpośredni staje się interakcyjny ............................ 191
Nik Margolis, Squeeze Digital
Zrozumienie kanałów w odniesieniu do wprowadzania
nowych produktów ....................................................................... 194
Ocena kanałów ................................................................................ 195
Poprawne przygotowanie propozycji ............................................. 204
3.7 Wielokanałowość ........................................................................... 207
Ben Wood, MCBD
Eksplozja możliwości wyboru ........................................................ 208
Wyzwanie dla komunikacji ............................................................. 209
Planowanie z neutralnym podejściem do mediów jako dyscyplina .. 211
Kto ma najlepsze stanowisko, by oferować porady planowania
z neutralnym podejściem do mediów? ........................................ 212
Skorowidz .............................................................................................. 215
7
Plik z chomika:
AGAPE_AGAPE
Inne pliki z tego folderu:
autocad 2005 i 2005 pl full.pdf
(22413 KB)
intensywny kurs przywództwa. szybki program rozwoju zdolności przywódczych full.pdf
(9732 KB)
płytki umysł. jak internet wpływa na nasz mózg helion.pdf
(34503 KB)
analiza statystyczna. microsoft excel 2010 pl cała książka.pdf
(27781 KB)
matematyczne-szkielko-i-oko.-mniej-i-bardziej-powazne-zastosowania-matmy full scan.pdf
(28897 KB)
Inne foldery tego chomika:
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(1)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(10)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(2)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(3)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin