hello, android. programowanie na platformę google dla urządzeń mobilnych. wydanie iii helion.pdf
(
11649 KB
)
Pobierz
Spis treci
Podzikowania ........................................................................................................ 9
Przedmowa ............................................................................................................ 11
Co czyni Androida wyjtkowym? .......................................................................................... 11
Dla kogo ta ksika jest przeznaczona? .................................................................................. 13
Zawarto ksiki ................................................................................................................ 13
Co nowego w Androidzie? ................................................................................................... 14
Zasoby w internecie ............................................................................................................. 16
Przewijamy >> ..................................................................................................................16
Cz I Wprowadzenie do Androida .............................................19
Rozdzia 1. Szybki start ........................................................................................ 21
1.1. Instalacja narzdzi ......................................................................................................... 21
1.2. Tworzymy pierwszy program ......................................................................................... 27
1.3. Uruchomienie aplikacji w emulatorze ............................................................................. 28
1.4. Uruchomienie aplikacji na prawdziwym telefonie ............................................................ 31
1.5. Przewijamy >> ........................................................................................................... 32
Rozdzia 2. Kluczowe pojcia ............................................................................... 33
2.1. Ogólna perspektywa ...................................................................................................... 33
2.2. To yje! ....................................................................................................................... 38
2.3. Skadniki budulcowe ..................................................................................................... 42
2.4. Korzystanie z zasobów .................................................................................................. 44
2.5. Stabilnie i bezpiecznie ...................................................................................................45
2.6. Przewijamy >> ........................................................................................................... 46
6
Hello, Android
Cz II Podstawy Androida ..........................................................47
Rozdzia 3. Projektowanie interfejsu uytkownika ......................................... 49
3.1. Wprowadzenie do Sudoku ............................................................................................ 49
3.2. Projektowanie za pomoc deklaracji ............................................................................... 51
3.3. Tworzenie ekranu powitalnego ...................................................................................... 51
3.4. Stosowanie alternatywnych zasobów ............................................................................... 60
3.5. Implementacja okna informacyjnego ............................................................................... 62
3.6. Wprowadzenie motywu ................................................................................................. 67
3.7. Dodajemy menu ........................................................................................................... 68
3.8. Dodajemy ustawienia .................................................................................................... 70
3.9. Uruchamianie nowej gry ................................................................................................ 72
3.10. Usuwanie bdów ....................................................................................................... 73
3.11. Wyjcie z gry .............................................................................................................. 75
3.12. Przewijamy >> ......................................................................................................... 76
Rozdzia 4. Przegld grafiki dwuwymiarowej ................................................... 77
4.1. Nauka podstaw .............................................................................................................77
4.2. Dodawanie grafiki do gry Sudoku .................................................................................. 82
4.3. Obsuga danych wejciowych ......................................................................................... 90
4.4. Reszta historii ............................................................................................................... 96
4.5. Usprawnie nigdy za wiele .......................................................................................... 104
4.6. Przewijamy >> ......................................................................................................... 105
Rozdzia 5. Multimedia ...................................................................................... 107
5.1. Odtwarzanie dwiku .................................................................................................. 107
5.2. Odtwarzanie plików wideo .......................................................................................... 113
5.3. Dodawanie dwików do gry Sudoku ........................................................................... 116
5.4. Przewijamy >> ......................................................................................................... 120
Rozdzia 6. Przechowywanie danych lokalnych ............................................. 121
6.1. Dodawanie opcji do aplikacji Sudoku .......................................................................... 121
6.2. Kontynuowanie przerwanej gry .................................................................................... 123
6.3. Zapamitywanie biecej pozycji ................................................................................. 125
6.4. Uzyskiwanie dostpu do wewntrznego systemu plików ................................................. 127
6.5. Uzyskiwanie dostpu do kart SD ................................................................................. 128
6.6. Przewijamy >> ......................................................................................................... 129
Cz III Ponad podstawami ........................................................131
Rozdzia 7. Podczenie do wiata .................................................................... 133
7.1. Przegldanie za pomoc intencji .................................................................................. 134
7.2. Sie z widokami .......................................................................................................... 138
Spis treci
7
7.3. Od obiektów JavaScript do obiektów Java i odwrotnie ................................................... 142
7.4. Korzystanie z usug sieciowych .................................................................................... 149
7.5. Przewijamy >> ......................................................................................................... 161
Rozdzia 8. Umiejscawianie i wyczuwanie ...................................................... 163
8.1. Lokacja, lokacja, lokacja .............................................................................................. 164
8.2. Ustawmy czujniki na maksimum .................................................................................. 170
8.3. Widok z lotu ptaka ...................................................................................................... 174
8.4. Przewijamy >> ......................................................................................................... 179
Rozdzia 9. Zaprzganie bazy SQL do pracy ..................................................... 181
9.1. Wprowadzenie do bazy danych SQLite ....................................................................... 182
9.2. Jzyk SQL dla pocztkujcych .................................................................................... 183
9.3. Witaj, bazo danych ..................................................................................................... 185
9.4. Wizanie danych ........................................................................................................ 192
9.5. Stosowanie klasy ContentProvider ............................................................................... 195
9.6. Implementacja klasy ContentProvider ........................................................................... 198
9.7. Przewijamy >> ......................................................................................................... 200
Rozdzia 10. Trójwymiarowa grafika w rodowisku OpenGL ....................... 201
10.1. Zrozumienie grafiki 3D ............................................................................................. 201
10.2. Poznajemy rodowisko OpenGL ............................................................................... 202
10.3. Utworzenie programu korzystajcego ze rodowiska OpenGL ..................................... 204
10.4. Renderowanie scenerii .............................................................................................. 206
10.5. Budowanie modelu ................................................................................................... 210
10.6. wiata, kamera, … .................................................................................................. 212
10.7. Akcja! ...................................................................................................................... 214
10.8. Nakadanie tekstury .................................................................................................. 215
10.9. A kuku! ................................................................................................................... 218
10.10. Pomiar pynnoci .................................................................................................... 219
10.11. Przewijamy >> ..................................................................................................... 221
Cz IV Nastpne pokolenie .......................................................223
Rozdzia 11. Wielodotykowo .......................................................................... 225
11.1. Wstp do zagadnienia wielodotykowoci ..................................................................... 225
11.2. Tworzenie aplikacji Dotyk ......................................................................................... 227
11.3. Zrozumienie zdarze zwizanych z dotykiem .............................................................. 230
11.4. Konfigurowanie procesu transformacji obrazu ............................................................. 233
11.5. Implementacja gestu przewijania ................................................................................ 234
11.6. Implementacja gestu rozsuwania ................................................................................ 235
11.7. Przewijamy >> ....................................................................................................... 237
8
Hello, Android
Rozdzia 12. Trzy… dwa… jeden… start .......................................................... 239
12.1. Witaj, widecie ......................................................................................................... 239
12.2. Aktywna tapeta ........................................................................................................ 248
12.3. Przewijamy >> ....................................................................................................... 259
Rozdzia 13. Napisz raz, testuj wszdzie ......................................................... 261
13.1. Panie i Panowie, wczamy emulatory ........................................................................ 262
13.2. Tworzenie aplikacji dostosowanej do wielu wersji ........................................................ 263
13.3. Ewoluowanie wraz z interfejsami API ........................................................................ 265
13.4. Parada bdów ......................................................................................................... 271
13.5. Wszystkie ekrany due i mae .................................................................................... 273
13.6. Instalowanie aplikacji na karcie SD ............................................................................ 274
13.7. Przewijamy >> ....................................................................................................... 276
Rozdzia 14. Publikowanie aplikacji w serwisie Android Market ................ 277
14.1. Przygotowanie .......................................................................................................... 277
14.2. Podpisywanie ........................................................................................................... 279
14.3. Publikowanie ............................................................................................................ 280
14.4. Aktualizowanie ......................................................................................................... 281
14.5. Kocowe przemylenia .............................................................................................. 282
Dodatki ...........................................................................................285
Dodatek A Jzyki i interfejsy API rodowiska Java
kontra systemu Android ................................................................ 287
A.1. Podzestaw jzykowy ................................................................................................... 287
A.2. Podzbiór biblioteki standardowej ................................................................................ 289
A.3. Biblioteki pochodzce od niezalenych wydawców ....................................................... 291
Dodatek B Bibliografia ....................................................................................... 293
Skorowidz ............................................................................................................ 295
Plik z chomika:
AGAPE_AGAPE
Inne pliki z tego folderu:
autocad 2005 i 2005 pl full.pdf
(22413 KB)
intensywny kurs przywództwa. szybki program rozwoju zdolności przywódczych full.pdf
(9732 KB)
płytki umysł. jak internet wpływa na nasz mózg helion.pdf
(34503 KB)
analiza statystyczna. microsoft excel 2010 pl cała książka.pdf
(27781 KB)
matematyczne-szkielko-i-oko.-mniej-i-bardziej-powazne-zastosowania-matmy full scan.pdf
(28897 KB)
Inne foldery tego chomika:
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(1)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(10)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(2)
! # Wrzucone - sprawdzone i pełne Ebooki #(3)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin