EW3_sprawdzian_matematyka_schemat_czesc2.pdf
(
118 KB
)
Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
SPRAWDZIAN DLA UCZNIÓW KLASY III
Umiejętności i wiadomości matematyczne
2
Schemat punktowania zadań
Numer
zadania
Liczba
punktów
Kryterium punktowania
1.
Linie proste, krzywe, łamane.
Uczeń otrzyma po pół punktu za narysowanie linii łamanej, krzywej i prostej oraz po pół punktu za ich
prawidłowe podpisanie.
0–3
2.
Mierzenie długości odcinków w centymetrach. Porównywanie długości.
Uczeń otrzyma po jednym punkcie za prawidłowe odczytanie i zapisanie długości odcinków oraz jeden
punkt za prawidłowe wstawienie znaków >, <.
0–4
Mierzenie długości i rysowanie odcinków w milimetrach.
Uczeń otrzyma po jednym punkcie za:
– prawidłowe obliczenie długości odcinka AD
– narysowanie odcinka AD
3.
0–2
4.
Dodawanie liczb dwucyfrowych w zakresie 100 bez przekraczania progu dziesiątkowego typu 30 + 18.
Uczeń otrzyma po jednym punkcie za każde prawidłowo wykonane działanie.
0–2
Rozwiązywanie zadania z treścią. Odejmowanie liczb dwucyfrowych w zakresie 100 bez przekraczania
progu dziesiątkowego typu 48 – 30.
Uczeń otrzyma po dwa punkty za:
1) prawidłowe rozpatrzenie pierwszego przypadku
– poprawne obliczenie ceny biletu dla mamy
– otoczenie pętlą odejmowanych dziesiątek
2) prawidłowe rozpatrzenie drugiego przypadku
– poprawne obliczenie ceny biletu dla Kasi
– otoczenie pętlą odejmowanych dziesiątek
5.
0–4
Dodawanie i odejmowanie liczb dwucyfrowych w zakresie 100 bez przekraczania progu dziesiątkowego
typu 25 + 32, 57 – 25.
Uczeń otrzyma po jednym punkcie za każde prawidłowe uzupełnienie grafu.
6.
0–4
7.
Odejmowanie liczb dwucyfrowych w zakresie 100 bez przekraczania progu dziesiątkowego typu 57 – 25.
Zadanie z treścią na porównywanie różnicowe: o ile więcej, o ile mniej.
Uczeń otrzyma po jednym punkcie za:
– poprawny zapis działania
– prawidłowe obliczenie zapisanego działania
– zapisanie prawidłowej odpowiedzi
0–3
Dodawanie liczb dwucyfrowych w zakresie 100 bez przekraczania progu dziesiątkowego typu 25 + 32.
Zadanie z treścią błędnie sformułowane.
Uczeń otrzyma po jednym punkcie za:
– skreślenie niepotrzebnej informacji
– poprawny zapis działania
– prawidłowe obliczenie zapisanego działania
– zapisanie prawidłowej odpowiedzi
8.
0–4
Stosowanie nawiasów w dodawaniu i odejmowaniu – kolejność wykonywania działań.
Uczeń otrzyma po jednym punkcie za każde prawidłowe obliczenie działania.
9.
0–3
10.
Stosowanie nawiasów w dodawaniu i odejmowaniu – kolejność wykonywania działań. Zadanie z treścią.
Uczeń otrzyma po jednym punkcie za:
– poprawny zapis działania
– prawidłowe obliczenie zapisanego działania
– zapisanie prawidłowej odpowiedzi
– przedstawienie obliczeń na drzewku
0–4
11.
Rozwiązywanie równań z niewiadomą w postaci okienka. Uzupełnianie brakujących liczb.
Uczeń otrzyma po jednym punkcie za każdy prawidłowo uzupełniony przykład.
0–3
12.
Rozwiązywanie równań z niewiadomą w postaci okienka. Zadanie z treścią.
Uczeń otrzyma po jednym punkcie za:
– poprawny zapis działania
– prawidłowe obliczenie zapisanego działania
– zapisanie prawidłowej odpowiedzi
– sprawdzenie otrzymanego wyniku
0–4
Suma punktów do zdobycia:
40
Plik z chomika:
paolka_pl
Inne pliki z tego folderu:
YEW3_Sprawdzian_matematyka_zadania_czesc1.pdf
(1845 KB)
Sprawdzian_5_kl-3_matematyka_zadania.pdf
(1671 KB)
Sprawdzian_5_kl-3_matematyka_schemat_punktowania.pdf
(73 KB)
Sprawdzian_4_kl-3_matematyka_zadania.pdf
(1007 KB)
EW3_sprawdzian_matematyka_zadania_czesc2.pdf
(2118 KB)
Inne foldery tego chomika:
KARTKÓWKI
polski
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin