dzien 3 cz 1.doc

(33 KB) Pobierz
Temat

Temat

bloku

Temat

dnia

Czynności nauczyciela

Czynności

ucznia

Środki

dydaktyczne

Obszary aktywności edukacyjnej

Uwagi

 

 

 

1.      zebranie podpisanych sprawdzianów, oraz napisanie zadań z tabliczki mnożenia na tablicy (załącznik)

2.      sprawdzenia zadania domowego, oraz sprawdzenie obecności

3.      jakie działanie jest odwrotne do  mnożenia a co jest odwrotnością dzielenia?

4.      zadanie zadań z karty pracy

 

5.      jaki mamy dziś dzień, który jest dzień miesiąca, jaką mamy porę roku, która jest godzina na zegarze? Odczytanie termometru. Czym sprawdzamy mnożenie? Czym sprawdzamy dzielenie?

6.      w czasie pracy dzieci z ćwiczeniami nauczycielka sprawdza zadania domowe oraz zadania na lekcji

7.      ćwiczenia matematyczne str.8

8.      jakie poznaliśmy dziś nowe przykłady? Wyjaśnienie zadania z kangurkiem, tłumaczenia przemienności działań matematycznych na tablicy.

 

 

1.      rozwiązania zadań na tablicy

2.      podniesienie ręki

 

 

3.      odpowiedzi po uprzednim podniesieniu ręki

 

4.      praca z karta pracy, tabliczka mnożenia na 6

5.      praca z karta pracy

 

 

 

 

 

6.      indywidualna praca

 

 

7.      rozwiązywanie zadań

8.      podawanie przykładów, przepisywanie zadań do zeszytu, kolorowanie „nowych działań”,

Tablica

Kreda

 

 

 

 

 

 

Karta pracy

Długopis

 

 

 

 

 

 

Ćwiczenia

 

 

Karta pracy

Kredki

Zeszyt

Tablica

Długopis

Kreda

 

Matematyczna

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Polonistyczno

- matematyczna

 

 

 

 

 

 

Matematyczna

Gdy padnie dobry wynik nauczycielka powtarza całe działanie

 

Rysowanie obrazków do zadań, które sprawiają trudności

 

Było 64 barany, a nie baranów było 64!!

 

9*6=54

6*9=54

54/9=6

54/6=9

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin