Temat
bloku
dnia
Czynności nauczyciela
Czynności
ucznia
Środki
dydaktyczne
Obszary aktywności edukacyjnej
Uwagi
1. zebranie podpisanych sprawdzianów, oraz napisanie zadań z tabliczki mnożenia na tablicy (załącznik)
2. sprawdzenia zadania domowego, oraz sprawdzenie obecności
3. jakie działanie jest odwrotne do mnożenia a co jest odwrotnością dzielenia?
4. zadanie zadań z karty pracy
5. jaki mamy dziś dzień, który jest dzień miesiąca, jaką mamy porę roku, która jest godzina na zegarze? Odczytanie termometru. Czym sprawdzamy mnożenie? Czym sprawdzamy dzielenie?
6. w czasie pracy dzieci z ćwiczeniami nauczycielka sprawdza zadania domowe oraz zadania na lekcji
7. ćwiczenia matematyczne str.8
8. jakie poznaliśmy dziś nowe przykłady? Wyjaśnienie zadania z kangurkiem, tłumaczenia przemienności działań matematycznych na tablicy.
1. rozwiązania zadań na tablicy
2. podniesienie ręki
3. odpowiedzi po uprzednim podniesieniu ręki
4. praca z karta pracy, tabliczka mnożenia na 6
5. praca z karta pracy
6. indywidualna praca
7. rozwiązywanie zadań
8. podawanie przykładów, przepisywanie zadań do zeszytu, kolorowanie „nowych działań”,
Tablica
Kreda
Karta pracy
Długopis
Ćwiczenia
Kredki
Zeszyt
Matematyczna
Polonistyczno
- matematyczna
Gdy padnie dobry wynik nauczycielka powtarza całe działanie
Rysowanie obrazków do zadań, które sprawiają trudności
Było 64 barany, a nie baranów było 64!!
9*6=54
6*9=54
54/9=6
54/6=9
mathi1