PALIWO Z PALNEJ WODY.pdf

(411 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
PALIWO Z "PALNEJ WODY"
Freedom Prodamation Project
OŚWIADCZENIE KEELYNET: Nie posiadany żadnych danych świadczących o tym, że niżej
podane plany doprowadzą do uzyskania pozytywnego rezultatu, jeśli jednak ktoś zdecyduje się
spróbować je zrealizować, prosimy kierować się zdrowym rozsądkiem i na początek zacząć
eksperymenty z czymś małym, na przykład, z silnikiem do kosiarki trawników. W przypadku
sukcesu prosimy po powiadomienie KeelyNet przesyłając e-maila na naszą stronę:
www.keelynet.com.
WSTĘPNE PLANY
Przedstawione tu plany mogą być wykorzystane do napędzania wodą z kranu samochodu,
ciężarówki, pojazdu rekreacyjnego, motocykla, samolotu etc. Do funkcjonowania tego układu
potrzebne będą wszystkie istniejące w samochodzie zespoły, z wyjątkiem zbiornika paliwa i
katalitycznego konwertora.
Niniejszy “mini układ" działa doskonale przy zastosowaniu istniejącego w samochodzie
akumulatora i układu elektrycznego i przyłącza się go do gaźnika przy pomocy prostych,
dostępnych w sklepach złączy.
Będziemy musieli zainstalować plastykowy zbiornik na wodę, obwód kontrolujący, komorę
reakcyjną, wysokociśnieniowy gaźnik lub układ wtrysku paliwa, trzy wskaźniki (patrz
rysunek nr 1) oraz urządzenie umożliwiające sprzężenie z istniejącym w samochodzie
gaźnikiem lub układem wtrysku paliwa.
Prostota tego rozwiązania polega na tym, że jest to układ “na żądanie" nie wymagający
specjalnego pomieszczenia ani armatury. Naciskamy pedał gazu lub cięgło przepustnicy i
elektrycznie wytwarzamy więcej zgazowanej wody (rozłożonej na wodór i tlen) do
natychmiastowego wykorzystania na żądanie – niskiego lub wysokiego przepływu według
potrzeb, od stanu jałowego do maksymalnej mocy.
CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA
Pytanie: Czy to rzeczywiście działa?
851694746.001.png
Odpowiedź: Tak, to dobrze opracowana technologia datowana na czasy odkrycia stali
nierdzewnej, należy jednak trzymać się ściśle instrukcji wykonania oraz stosować
odpowiednie metody montażu części mechanicznych i elektrycznych, które wymagają
dbałości i zręczności.
Pytanie: Jak to się ma do idei “darmowej energii"?
Odpowiedź: Jeśli ktoś płaci za wodę, której używa, to nie jest to całkowicie darmowa metoda
napędu.
Pytanie: Czy jest to bezpieczne?
Odpowiedź: Z technicznego punktu widzenia bezpieczniejsze niż posługiwanie się paliwami
kopalnymi, ponieważ nie dławimy się swoimi własnymi spalinami, ogólnie rzecz biorąc, jest
to równie bezpieczne, jak nasze obecne urządzenia na benzynę, poza tym jest zdrowe. Trzeba
będzie zainstalować kilka prostych zabezpieczeń wykorzystując dostępne urządzenia
używane w samochodach.
Pytanie: Czego można się spodziewać po tym układzie?
Odpowiedź: Właściwie zestrojony układ napędu używający wyłącznie zgazowanej wody
będzie pracował lepiej i da nieco wyższą moc. Możliwe do uzyskania przebiegi zamykają się
w przedziale od 50 do 300 mil z galona (czyli od 4,74 litra do 0,79 litra wody na 100
kilometrów) w zależności od zdolności regulacyjnych konstruktora.
Pytanie: Czy modyfikacji silnika spalinowego można dokonać bez udziału fachowca?
Odpowiedź: Czemu nie? Jeśli zna się kogoś z podstawowymi umiejętnościami w dziedzinie
mechaniki i elektryczności, można mu nawet zlecić wykonanie pewnych części. Osoby
posiadające silnik z wtryskiem powinny raczej zasięgnąć porady mechanika.
Pytanie: Jaki jest wpływ na środowisko tak przerobionego pojazdu?
Odpowiedź: Bidzie wytwarzał parę H2O i nie spalone O2, a więc będzie raczej oczyszczał
środowisko, niż je zaśmiecał przyprawiającymi o mdłości toksynami. Co więcej, będzie
zwiększał malejące dostawy tlenu do atmosfery. Cały nadmiar zgazowanej wody zamieni się
w parę lub pozostanie wolnym tlenem. Można się również spodziewać, że wszyscy dookoła
będą bardzo interesować się naszym pojazdem.
Pytanie: Czy to jest maszyna parowa?
Odpowiedź: Tak naprawdę, nie. Nie stosuje się tu bardzo wysokich temperatur i ciśnień. Jest
to silnik wewnętrznego spalania (spalający ortowodór) z produktami spalania w postaci
szczątkowej pary wodnej. Proszę zwrócić uwagę, że benzyna nadal pozostaje opcjonalnym
paliwem dla tego silnika.
ISTOTNE UWAGI NA TEMAT BENZYNY
1. Pochodzenie: W XIX wieku benzyna powstająca w wyniku frakcjonowanej destylacji
surowej ropy naftowej była traktowana jako odpad produkcyjny. Później odkryto, że zamiast
zakopywać ją w ziemi można stosować ją jak paliwo
2. Tempo konsumpcji: Ilość spalanej benzyny przez każdy masowo produkowany samochód
jest starannie zaprojektowana jako tak zwana “wartość rynkowa". Można to stwierdzić
poprzez prostą obserwację tego, jak szybko stacje benzynowe dostosowują ceny benzyny.
Nawet samochody hybrydowe, które stosują silniki elektryczne, zużywają pewną ilość
benzyny, a ich ceny są odpowiednio wysokie.
3. Wydajność: Benzyna zawiera w sobie znaczną porcje energii termo-chemicznej, jednak w
wodzie jest jej jeszcze więcej. Amerykański Departament Energii podaje, że jest jej 40
procent, przeto można spokojnie przyjąć, że jest jej z całą pewnością więcej.
Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy, że proces wewnętrznego spalania jest definiowany
jako proces termalno-gazowy, jako że “nie ma cieczy w reakcji" spalania, oraz że większość
benzyny w standardowym silniku wewnętrznego spalania jest w rzeczywistości zużywana
(podgrzewana i rozkładana) w katalitycznym konwertorze, który to proces następuje po
niepełnym spaleniu benzyny w silniku. Oznacza to, że większość benzyny, jaką zużywamy w
tym procesie, służy do ochładzania procesu spalania, podczas gdy można by ją zużyć ze
znacznie lepszym skutkiem.
4. Dodatki: Jak nam wmawiają “władze", do benzyny dodaje się wiele suplementów, aby
poprawić parametry procesu spalania. W rzeczywistości ze względu na swoją skomplikowaną
strukturę molekularną służą one do spowolnienia tempa spalania, przez co w cylindrze
zużywana jest tylko część benzyny, zaś pozostała, nie spalona, ciekła jej część jest
odprowadzana do katalitycznego konwertora. Innym celem dodatków jest uniemożliwienie
używania gaźników typu Pogue, których konstrukcja umożliwia uzyskiwanie przebiegów
rzędu 200-300 mil z galona benzyny. (1,18-0,79 litra na 100 kilometrów).
JAK DZIAŁA SYSTEM NA ZGAZOWANĄ WODĘ?
System ten jest niesamowicie prosty. Woda jest pompowana według potrzeb, aby uzupełnić
jej poziom w komorze zgazowywania. Elektrody są zasilane prądem od 0,5 do 5 amperów i
dają impulsy, które rozkładają wodę (2H 2 O) na 2H 2 + O 2 .
Kiedy ciśnienie osiągnie poziom, powiedzmy, 30-60 psi (2,11-4,22 kG/cm2), przekręcamy
kluczyk i jedziemy. Przyciskając pedał przesyłamy więcej energii do elektrod, a więc więcej
pary, czyli paliwowej mieszanki, do cylindrów! Ustawiamy poziom biegu jałowego na
maksymalny przepływ, aby osiągnąć największą moc, i jesteśmy gotowi do startu w
wyścigach.
Generalnie mówiąc, nasza darmowa energia bierze się z wody kranowej. Zawarta w niej
energia wystarcza do napędu silnika oraz prądnicy (alternatora), a co za tym idzie, do
zaspokojenia różnych poborów prądu (10-20 amperów), w tym dodatkowego prądu
koniecznego do zasilania układu zgazowywania wody. Nie potrzeba żadnych dodatkowych
źródeł prądu.
ETAPY KONSTRUKCJI
Poniżej podajemy kolejne etapy montażu (patrz rysunki nr 1 i 2).
1. Instalujemy wskaźnik temperatury komory spalania w cylindrze lub wskaźnik temperatury
wydechu i mierzymy, dla porównania, obecne poziomy temperatur przy napędzaniu silnika
benzyną.
2. Budujemy obwód sterujący i określamy właściwą częstotliwość impulsów.
3. Budujemy komorę reakcyjną i testujemy ją razem z obwodem sterującym (chodzi o
ciśnienie na wyjściu z komory).
4. Instalujemy zbiornik na wodę, obwód sterujący, komorę reakcyjną i uszczelki.
851694746.002.png
5. Uruchamiamy silnik i dostrajamy obwód sterujący tak, aby uzyskać jak najlepsze osiągi.
6. Instalujemy zawory ze stali nierdzewnej i powlekamy cylindry masą ceramiczną.
7. Powlekamy układ wydechowy masą ceramiczną, bez katalitycznego konwertora, lub
wymieniamy jego segmenty na rury ze stali nierdzewnej.
ZESTAWIENIE KONSTRUKCYJNE
Będziemy potrzebowali następujących części:
• plastykowy zbiornik na wodę z pompą wodną i wskaźnikiem poziomu wody;
• obwód sterujący, przewody, złączki i żywicę epoksydową;
• komorę reakcyjną z elektrodami i uszczelkami;
• dający się wyginać przewód ze stali o średnicy 3/8 cala (9,5 mm), uszczelki i złączki;
• gaźnik/układ wtrysku paliwa;
• wskaźniki temperatury komory spalania w cylindrze oraz wskaźniki poziomu;
• zawory ze stali nierdzewnej;
• nierdzewny lub pokryty powłoką ceramiczną układ wydechowy;
• wiertarka, śrubokręt i obcęgi;
• wycinak otworów;
• taśma izolacyjna, lutownica i cążki;
• miernik cyfrowy i oscyloskop.
KOMORA REAKCYJNA
Komorę tę należy zbudować zgodnie z rysunkiem nr 2. Należy użyć kawałka rury wykonanej
z PCV o średnicy 4 cali (101,6 mm) zaślepionej z jednej strony gwintowaną nakrętką a z
drugiej zwykłą przykrywką. Należy wywiercić, a następnie zalać żywicą epoksydową
wszystkie gwintowane otwory wywiercone w ściankach komory w celu zamocowania całej
armatury.
Ustawiamy poziom wody w komorze tak, aby przykrywała elektrody zostawiając jednak u
góry pewną przestrzeń, w której będzie zbierała się mieszanka wodorowo-tlenowa. Wewnątrz
komory stosujemy druty ze stali nierdzewnej lub pokrywamy je warstwą ochronną. Na
zewnątrz komory stosujemy druty pokryte izolacją.
Upewnijmy się, czy żywica epoksydowa szczelnie zakryła wszystkie otwory. Jeśli nie,
postarajmy się uszczelnić je dodatkowo kropelką wytrzymałego na ciśnienie silikonu. Czujnik
Zgłoś jeśli naruszono regulamin