Steve Nakamoto mężczyźni są jak ryby. jak złowić faceta. wydanie ii ebook.pdf

(9450 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
Idź do
MķŃczyłni sĴ jak ryby.
Przykładowy
rozdział
Jak zĀowiě faceta
Spis treÍci
Autor: Steve Nakamoto
TĀumaczenie: Anna Zagrna-Bartnik
ISBN: 978-83-246-1619-0
TytuĀ oryginaĀu: Men Are Like Fish:
About Catching a Man, 2nd editio
Format: A5, stron: 216
Katalog ksiazek
NowoÍci
Bestesllery
MiĀosne lekcje wķdkowania
¤ WyciĴgnij wķdkķ i zastanw siķ, co naprawdķ chcesz zĀowiě
¤ NaciĴgnij ŃyĀkķ i pokaŃ siķ od najlepszej strony
¤ Zarzuě haczyk i zĀw miĀoľě swojego Ńycia
Uwaga! Drodzy mķŃczyłni, znajdziecie tu rwnieŃ rady dla siebie. MogĴ one poprawiě
Wasze Ńycie uczuciowe!
Jedyna w swoim rodzaju ksiĴŃka na temat zwiĴzkw, ktrĴ nie tylko Āatwo
i przyjemnie siķ czyta, ale ktra jest takŃe naszpikowana pomocnymi wskazwkami,
uniwersalnymi prawdami oraz trafnymi spostrzeŃeniami
John Gray , autor ksiĴŃki MķŃczyłni sĴ z Marsa, kobiety z Wenus
MiĀoľě i ryby dochodzĴ do gĀosu
Podobno kobiecie mķŃczyzna potrzebny jest jak rybie rower. Panie chķtnie demonstrujĴ
swojĴ niezaleŃnoľě, jednak w skrytoľci serca niemal kaŃda marzy o miĀoľci,
namiķtnoľci, trwaĀym zwiĴzku i silnym mķskim ramieniu, na ktrym mogĀaby siķ
wesprzeě. Jednak zĀowienie ryby dopasowanej do Twojego apetytu to zabieg nieĀatwy
i wymagajĴcy odpowiedniej wiedzy oraz umiejķtnoľci. Weł peĀnĴ odpowiedzialnoľě
za swoje Ńycie miĀosne, dowiedz siķ, jak odnalełě swojego wymarzonego mķŃczyznķ,
zdobyě go i zatrzymaě przy sobie.
Ta nadzwyczajna ksiĴŃka proponuje Ci zdroworozsĴdkowy i logiczny sposb myľlenia
o romantycznej miĀoľci. Dziķki temu uda Ci siķ zrozumieě mķŃczyzn Ð ich tok
rozumowania, oczekiwania, potrzeby i postķpowanie. MajĴc zaľ takĴ solidnĴ bazķ,
z ĀatwoľciĴ przenikniesz do ich serc. I tak, po ŃyĀce do haczyka, dotrzesz wreszcie
do swej idealnej ryby Ð a co za tym idzie, otrzymasz ŃarliwĴ namiķtnoľě, piķkny
romans, ofiarnĴ przyjałĺ, czuĀĴ intymnoľě i spokj ducha.
¤ Zwiķksz swojĴ atrakcyjnoľě i pewnoľě siebie.
¤ Popraw swoje umiejķtnoľci komunikacyjne.
¤ Zdecyduj, jakĴ rybķ naprawdķ chcesz zĀowiě.
¤ PrzyciĴgaj mķŃczyzn swym magnetyzmem.
¤ Naucz siķ wykrywaě i omijaě ukryte przeszkody.
Ponadto w ksiĴŃce znajdujĴ siķ rwnieŃ nietypowe porady dla mķŃczyzn
Zamw drukowany
katalog
Twj koszyk
Dodaj do koszyka
Cennik i informacje
Zamw cennik
Zamw informacje
o nowoÍciach
Wydawnictwo Helion SA
44-100 Gliwice
tel. 032 230 98 63
859441167.028.png 859441167.029.png 859441167.030.png 859441167.031.png 859441167.001.png 859441167.002.png 859441167.003.png 859441167.004.png 859441167.005.png 859441167.006.png 859441167.007.png 859441167.008.png 859441167.009.png 859441167.010.png 859441167.011.png 859441167.012.png 859441167.013.png 859441167.014.png 859441167.015.png 859441167.016.png 859441167.017.png 859441167.018.png 859441167.019.png 859441167.020.png 859441167.021.png 859441167.022.png 859441167.023.png 859441167.024.png 859441167.025.png
 
Spis treści
W STĘP
9
1.
K SIĄŻKA
17
Inne spojrzenie na miłość
2.
P RZYSŁOWIE
25
Mężczyzna ściga kobietę, dopóki ta go nie złapie
3.
M ETAFORA
33
Mężczyźni są jak ryby
4.
L EKCJE WĘDKOWANIA
43
Zwiększ swe szanse dzięki przygotowaniu
5.
S ZCZĘŚCIE POCZĄTKUJĄCYCH
53
Odzyskaj swą niewinność
6.
O POWIEŚĆ O WIELKIEJ RYBIE
61
Zapomnij o przeszłości
7.
W ĘDKA
69
Uwierz w siebie!
8.
W ABIK
77
Zwiększ swą atrakcyjność
9. Ż YŁKA
87
Popraw swe umiejętności konwersacyjne
10.
H ACZYK
95
Używaj tylko pewnego i bezpiecznego oprzyrządowania
11.
D UŻA RYBA
103
Zdecyduj, jaką chcesz złowić rybę
12. Ł OWISKO
113
Nie marnuj czasu na bezrybiu
13.
T ŁUMY
125
Staw opór konkurencji
S PIS TREŚCI
14.
Z ARZUCENIE WĘDKI
135
Nie odstraszaj mężczyzn
swym negatywnym nastawieniem
15.
T RUDNOŚCI
145
Uważaj na ukryte przeszkody
16.
P ODGRYZANIE
153
Mądrze oceń pierwsze reakcje
17.
Z ACIĘCIE RYBY
161
Właściwie ustaw haczyk
18.
H OL
171
Zwab rybę do sieci
19.
Z ŁAP I WYPUŚĆ
181
Nie zabijaj romansu
20.
C ENNA ZDOBYCZ
189
Ciesz się podróżą
P ODZIĘKOWANIA
195
W ARTO PRZECZYTAĆ
196
O AUTORZE
197
O SOBLIWE R ADY DLA R YB (M ĘŻCZYZN )
198
U WAGI DO T ESTU W ABIKA
199
K OMENTARZ DO T ESTU NA D UŻĄ R YBĘ
200
W STĘP DO R ANDEK INTERNETOWYCH
201
N AJLEPSI TOWARZYSZE POŁOWÓW
202
G DY KAWALER SIĘ PŁOSZY
203
U WAGI NA TEMAT PŁOSZENIA MĘŻCZYZN
208
J AK ZDOBYĆ MĘŻCZYZNĘ , GDY NIE MA SIĘ NA BACZNOŚCI
209
S IEDEM G ŁODÓW E MOCJONALNYCH
210
P ROGRAM RADZENIA SOBIE ZE ZŁOŚCIĄ DLA WĘDKARZY
211
8
Rozdział 3
Metafora
M ĘŻCZYŹNI SĄ JAK RYBY
„Najlepszą rzeczą w życiu
jest bycie mistrzem metafory.
Nie możemy się tego nauczyć od innych.
Metafora jest oznaką najwyższego geniuszu
— trafna, sugeruje doskonałe wyczucie analogii”.
Arystoteles
Starożytny grecki filozof (384 – 322 r. p.n.e.)
859441167.026.png 859441167.027.png
M ĘŻCZYŹNI SĄ JAK RYBY
Czy zwróciłaś uwagę, jak często ludzie używają słów i wyrażeń
dotyczących wędkarstwa w kontekście uczuć i związków? Oto kilka
z licznych przykładów, które zaobserwowałem w naszym codziennym
języku: niezła z niego sztuka; udało się jej złowić męża; chciała, aby
właściwy facet połknął haczyk; już ją prawie miałem, ale zerwała się
z haczyka; zarzuciła na niego wędkę. Śliska sprawa.
f
W hicie filmowym z 1994 roku Forrest Gump , główny bohater, grany
przez Toma Hanksa, zdobywcę Oscara, powiedział: „Życie jest jak pu-
dełko czekoladek”. Oczywiście nie opisywał życia dosłownie, użył me-
tafory (Nigdy nie wiesz, co ci się trafi).
Profesorowie uniwersyteccy George Lakoff i Mark Johnson w swej
książce, zatytułowanej Metaphors we live by , napisali: „Nasz codzienny
system pojęciowy, w ramach którego myślimy i wykonujemy czynności,
jest z reguły bardzo metaforyczny”.
Jonathan Miller, autor książki Images and Understanding , zauwa-
żył natomiast, że: „Ponieważ odkrycie, czym tak naprawdę jest dana
rzecz polega głównie na odkryciu, jakie to jest — stosując sugestywne
metafory, osiągniemy największe zrozumienie”.
„Metafora” może wydawać się pojęciem ezoterycznym, ale jest
naturalnym elementem naszego codziennego języka. To jedynie figura
retoryczna, której powszechnie używamy, aby skomplikowane poję-
cia, takie jak miłość, stały się łatwiejsze do zrozumienia.
K URS EFEKTYWNYCH METAFOR
Latem 1990 roku znalazłem się w sali konferencyjnej hotelu Maui
Marriott na Hawajach. Brałem tam udział w dwutygodniowym semi-
34
Zgłoś jeśli naruszono regulamin