Briggs & Stratton ClassicTM, SprintTM, QuattroTM silnik serii 90000, 100000.pdf
(
6420 KB
)
Pobierz
Silnik Briggs& Stratton
Classic
TM
, Sprint
TM
, Quattro
TM
Modele serii 90000, 100000
Instrukcja obsługi oraz konserwacji
PL
Briggs & Stratton
Milwaukee, Wisconsin 53201
www.briggsandstratton.com
© Copyright -
Prawa autorskie
2003 dla firmy
Briggs & Stratton
2
3
Uwaga: (Uwaga ta ma zastosowanie wyłącznie w stosunku do silników stosowanych
na terenie USA). Konserwacja, wymiana, naprawa urządzeń oraz systemów
kontroli emisji może być przeprowadzona przez każdą firmę lub osobę
zajmującą się naprawą silników nie przeznaczonych do trakcji. Jednakowoż,
w celu uzyskania bezpłatnych napraw na warunkach oraz przy
uwzględnieniu zastrzeżeń gwarancji udzielonej przez firmę Briggs &
Stratton, każda czynność serwisowa związana z naprawą lub wymianą
elementu mającego wpływ na kontrolę emisji, musi być dokonana przez
dealera upoważnionego przez fabrykę.
W jaki sposób posługiwać się zamieszczonymi w Instrukcji rysunkami:
Oznaczenia 1 – – odnoszą się do rysunków umieszczonych wewnątrz okładek
Oznaczenia
1
-
13
– odnoszą się do elementów składowych silnika, przedstawionych na
rysunku nr 1.
Oznaczenia 1 - 9 – odnoszą się do elementów / działań przedstawionych na ilustracjach.
Prosimy w tym miejscu odnotować, dla przyszłego użytku, model, typ oraz numer kodowy
będącego w Państwa posiadaniu
silnika
.
W tym miejscu prosimy odnotować, dla przyszłego użytku, datę zakupu
.
Informacje Techniczne
WSKAŹNIKI MOCY
: wskaźniki mocy dla poszczególnych modeli są pierwotnie opracowane,
bazując na kodeksie J1940 (procedury dla wskaźników mocy oraz momentu obrotowego dla
małych silników) (Nowelizacja 2002-05) SAE (Stowarzyszenia Inżynierów Motoryzacyjnych,
Society of Automotive Engineers
),. Biorąc pod uwagę zarówno szeroki wachlarz produktów, w
których umieszczone są nasze silniki oraz rozmaitość kwestii środowiskowych, mających
zastosowanie podczas eksploatacji sprzętu, może się tak zdarzyć, że zakupiony przez Państwa
silnik, przy wykorzystaniu w napędzie jednostki sprzętu, nie osiągnie mocy znamionowej
(rzeczywistej mocy „na miejscu”). Różnica ta może zostać spowodowana rozmaitymi
czynnikami, włączając w to, lecz nie ograniczając się wyłącznie do tego: wysokość położenia
miejsca zastosowania (nad poziomem morza), temperaturę otoczenia, ciśnienia barometryczne,
wilgotność, jakość paliwa, jakość smarowania silnika, maksymalną regulowaną prędkość
obrotową silnika, różnice w wykonaniu poszczególnych egzemplarzy silnika, rozwiązanie
konstrukcyjne jednostki sprzętowej, w której dany silnik znalazł zastosowanie, sposób, w jaki
silnik jest eksploatowany, sposób docierania silnika w celu zredukowania tarcia oraz stopień
czystości komór spalania, regulację zaworów oraz gaźnika, a także inne czynniki. Związane z
mocą osiągi mogą być również dopasowane, biorąc za podstawę porównanie z innymi,
podobnymi silnikami mającymi podobne zastosowania i dlatego też nie koniecznie będą one
zgodne z wartościami wynikłymi z zastosowania wyżej wymienionych kodeksów.
4
Elementy składowe silnika (
patrz rysunek nr
).
Silnik Model
Typ
Kod
XXXXXX XXXX XX
XXXXXXXX
Dźwignia sterująca regulatora
Filtr powietrza.
Uchwyt linki rozruchu
Obudowa palca rozdzielacza
Tłumik / chwytacz iskier (o ile jest zastosowany).
Świeca zapłonu.
Membranowa pompka zastrzykowa.
Gaźnik.
Wlew paliwa
Zbiornik paliwa.
Koło zamachowe
13 Wlew oleju / bagnet kontrolny poziomu oleju.
Symbole oraz znaczenie zagrożeń
.
Eksplozja
Toksyczne wyziewy
Gorące powierzchnie
Ogień
Porażenie
Elementy ruchome
Odbicie
Międzynarodowe symbole oraz ich znaczenie
5
Plik z chomika:
Auto-Agat
Inne pliki z tego folderu:
Briggs & Stratton ClassicTM, SprintTM, QuattroTM silnik serii 90000, 100000.pdf
(6420 KB)
Briggs & Stratton silnik serii 475 i Serii 500 - instrukcja kosiarki GTM460 PL.pdf
(1002 KB)
Inne foldery tego chomika:
Honda
STIGA
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin